Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 18:17Trek 7.3 FX... 5.000 SEK i Danmark. Som "skåning" är det ju nästen så att man skulle slå till ?!
Att man sen inte kan cykla tillbaka över bron är ju inget annat än ett konstruktionsfel. Kan, kan man kanske... Frågan är om man hinner över innan sheriffen
Trek 7.3 FX... 5.000 SEK i Danmark. Som "skåning" är det ju nästen så att man skulle slå till ?!
Att man sen inte kan cykla tillbaka över bron är ju inget annat än ett konstruktionsfel. Kan, kan man kanske... Frågan är om man hinner över innan sheriffen
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 18:19Jag har cyklat över bron och den fungerade utmärkt. Var helt torrskodd.
Jag har cyklat över bron och den fungerade utmärkt. Var helt torrskodd.
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 18:26Ja, du cyklade väl sommaren juni 2000... typ? Kanske inte så lämpligt längre.
Ja, du cyklade väl sommaren juni 2000... typ? Kanske inte så lämpligt längre.
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 18:28Jag var faktiskt ute och gick på bron innan jag cyklade på den.
Jag var faktiskt ute och gick på bron innan jag cyklade på den.
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 18:43OK, jag var faktisk nere i tunnelen innan den var framme vid Kastrup. Luktade rejält sjöbotten.
Men för att återkomma till tråden:
Man köper alltså inte "katten i säcken" med en Trek 7.3 FX ?
OK, jag var faktisk nere i tunnelen innan den var framme vid Kastrup. Luktade rejält sjöbotten.
Men för att återkomma till tråden:
Man köper alltså inte "katten i säcken" med en Trek 7.3 FX ?
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 08:56Håkan, tack!
Trek tycks vara beryktade att hålla högt pris mot för jämbördiga konkurrenter. Ett par trekägare på tävling påstod att Trek vinner på ett fungerande system för garantier och utbytesprylar vid fabrikatfel, där de tog sig själva som nöjda exemp
Håkan, tack!
Trek tycks vara beryktade att hålla högt pris mot för jämbördiga konkurrenter. Ett par trekägare på tävling påstod att Trek vinner på ett fungerande system för garantier och utbytesprylar vid fabrikatfel, där de tog sig själva som nöjda exemp
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 13:42Jag hade samma ingång som du, dvs ville kunna köra på varierat underlag - vilket uteslöt en landsvägshoj. Jag köpte en Scott Comp Cyclocross för två veckor sen och grymt nöjd med den. Har kört ca 25 mil på allt från landsväg till grus, skogsstigar, hästst
Jag hade samma ingång som du, dvs ville kunna köra på varierat underlag - vilket uteslöt en landsvägshoj. Jag köpte en Scott Comp Cyclocross för två veckor sen och grymt nöjd med den. Har kört ca 25 mil på allt från landsväg till grus, skogsstigar, hästst
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 13:51Jonas: Kontakta SkalleBjörn på Duells och se vad han kan ordna.
Jonas: Kontakta SkalleBjörn på Duells och se vad han kan ordna.
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 20:10"Trek tycks vara beryktade att hålla högt pris mot för jämbördiga konkurrenter" Naturligtvis betalar du mer för att cyklarna syns på TdF. Sen ska ju L.Armstrong ha sig en andel..
Gämför med vissa tyskar typ Stevens som inte sponsar Pro tour så blir det l
"Trek tycks vara beryktade att hålla högt pris mot för jämbördiga konkurrenter" Naturligtvis betalar du mer för att cyklarna syns på TdF. Sen ska ju L.Armstrong ha sig en andel..
Gämför med vissa tyskar typ Stevens som inte sponsar Pro tour så blir det l
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 22:58Om jag förstår saken rätt är de där trek-testerna på madones 2008 års modell? fast testen är från 2007. Det ser ut så på bilderna.
För designmässigt är det som natt och dag mellan 2007 och 2008. Är det olika modeller inom 5.2, som skiljer mycket åt i t.
Om jag förstår saken rätt är de där trek-testerna på madones 2008 års modell? fast testen är från 2007. Det ser ut så på bilderna.
För designmässigt är det som natt och dag mellan 2007 och 2008. Är det olika modeller inom 5.2, som skiljer mycket åt i t.