Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 12:44Nei, TV er ikke aktuelt. men det hender jeg tar den bærbare PC med ned.
Jeg har Parabol mottak, og har ikke giddet å trekke ledning rundt huset for å se på TV.
Man får ikke særlig "trykk" i bena av å se hverken Norsk, eller Svensk TV. 😉
Nei, TV er ikke aktuelt. men det hender jeg tar den bærbare PC med ned.
Jeg har Parabol mottak, og har ikke giddet å trekke ledning rundt huset for å se på TV.
Man får ikke særlig "trykk" i bena av å se hverken Norsk, eller Svensk TV. 😉
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 13:29Vad har du för temp i rummet? Och vad för fläkt?
Vad har du för temp i rummet? Och vad för fläkt?
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 18:51Tempen i rommet er litt styrt av utetempen, da den eneste varmekilden er en skotørker og et fryseskap. trenger jeg extra luft, åpner jeg et vindu. Til vinteren må jeg nok sette på en el-oljevarmer så ikke vannet fryser i huset.
Liker at det er litt kjøl
Tempen i rommet er litt styrt av utetempen, da den eneste varmekilden er en skotørker og et fryseskap. trenger jeg extra luft, åpner jeg et vindu. Til vinteren må jeg nok sette på en el-oljevarmer så ikke vannet fryser i huset.
Liker at det er litt kjøl
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 06:46Jag har fått lite bättre inför den här vintern ... dubbdäck med lite mindre dubbar än Nokian 240.
Jag har fått lite bättre inför den här vintern ... dubbdäck med lite mindre dubbar än Nokian 240.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 15:13Men det gir jo mindre efekt på trening når motstanden blir mindre. 😉
Tror du må henge en slik etter syklen for å kompensere.
BILD:http://www.nautiskhandel.no/files/thumb/ankerpar-2.jpg
Men det gir jo mindre efekt på trening når motstanden blir mindre. 😉
Tror du må henge en slik etter syklen for å kompensere.
Quote from Fredrik Närenfors on 31 October 2010, 21:20Jag har mina cyklar hänger på en krok på väggen och har länge retat mig på det. Dvs det är mycket tyngre att lyfta upp cykeln, när den ska hakas på väggen än om kroken hänger i taket som på dessa bilder.
Fick dock en tanke att hänga takkrokarna på en stå
Jag har mina cyklar hänger på en krok på väggen och har länge retat mig på det. Dvs det är mycket tyngre att lyfta upp cykeln, när den ska hakas på väggen än om kroken hänger i taket som på dessa bilder.
Fick dock en tanke att hänga takkrokarna på en stå
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 22:21Per: her er løsningen :
BILD:http://www.brettevilletaljer.no/images/product/pub/talje_070807_5kiheodd.jpg
Per: her er løsningen :
BILD:http://www.brettevilletaljer.no/images/product/pub/talje_070807_5kiheodd.jpg
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 22:22Ellers så går det an og lage en lenger krok.
Ellers så går det an og lage en lenger krok.
Quote from Fredrik Närenfors on 31 October 2010, 22:23Nä det ska vara i carbon så klart. Inklusive kedjorna.
Nä det ska vara i carbon så klart. Inklusive kedjorna.
Quote from Fredrik Närenfors on 31 October 2010, 22:24Vad tror du om klädstången?
Vad tror du om klädstången?