Quote from Lena O on 12 July 2009, 06:44Jag skulle rekommendera dig att gå med i HCK och träna med deras MG.
Du kommer att lära dig mycket om vett på cykel och kanske även får några träningskompisar att åka motionslopp med.
Det är oftast de som gör en motionslopp trevlig.
Jag skulle rekommendera dig att gå med i HCK och träna med deras MG.
Du kommer att lära dig mycket om vett på cykel och kanske även får några träningskompisar att åka motionslopp med.
Det är oftast de som gör en motionslopp trevlig.
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 10:02okej.
HCK är det Hisingens cykel klubb?
okej.
HCK är det Hisingens cykel klubb?
Quote from Lena O on 12 July 2009, 11:31Japp! 😀
http://www.hisingensck.se/
Japp! 😀
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 21:13Att betala för att cykla ensam runt banan verkar inte så kul tycker jag, men om man kan hänga med runt på ett rullsnitt kring 35km/h är det bara att köra.
Notera att GF är tävlingar, det finns många trevliga lopp att deltaga i som nybörjare.
Att betala för att cykla ensam runt banan verkar inte så kul tycker jag, men om man kan hänga med runt på ett rullsnitt kring 35km/h är det bara att köra.
Notera att GF är tävlingar, det finns många trevliga lopp att deltaga i som nybörjare.
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 21:15Nu lär inte alla köra i 35 i snitt på de tre banorna om ens någon på de två kortare.
Nu lär inte alla köra i 35 i snitt på de tre banorna om ens någon på de två kortare.
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 21:23Mjörn runt tycker jag är ett riktigt trevligt och väl arrangerat motionslopp:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=443430
Har kört det flera gånger själv och alltid trivts.
Mjörn runt tycker jag är ett riktigt trevligt och väl arrangerat motionslopp:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=443430
Har kört det flera gånger själv och alltid trivts.
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 23:14Jag har då aldrig snittat på 35 de gånger jag cyklat Fondot. Medio Fondo 2007 cyklade jag på i snitt 25 km/h. Förra året var ambitionen att cykla samma runda men lyckades bara ett varv sen tog benen slut men snittet va detsamma som året innan.
I år nöjer
Jag har då aldrig snittat på 35 de gånger jag cyklat Fondot. Medio Fondo 2007 cyklade jag på i snitt 25 km/h. Förra året var ambitionen att cykla samma runda men lyckades bara ett varv sen tog benen slut men snittet va detsamma som året innan.
I år nöjer
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 07:29Du har ju Kinnekullerundan (Lidköping) 16/8 eller Mjörn runt 6/9 (Alingsås).
Rekomenderas (t+)
Du har ju Kinnekullerundan (Lidköping) 16/8 eller Mjörn runt 6/9 (Alingsås).
Rekomenderas (t+)
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 07:31Nu var det lopp i närheten av Lerdiket som var lämpliga.
Nu var det lopp i närheten av Lerdiket som var lämpliga.
Quote from ellen olsson on 13 July 2009, 07:3835km/h? Den som tror att "alla" ligger på 35km/h i snitt på CCGF i Kungsbacka kan knappast ha kört loppet själv.
Är det månne därför som HCK tänker "bomba" loppet med >100 anmälda?
35km/h? Den som tror att "alla" ligger på 35km/h i snitt på CCGF i Kungsbacka kan knappast ha kört loppet själv.
Är det månne därför som HCK tänker "bomba" loppet med >100 anmälda?