Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Snart börjar höst träningen igen och träning med Södertälje SS triathlon. Antalet som utövar triathlon i Södertälje är inte så stort och därför är det värdefullt att samla er som finns för gemensam träning och utbyte av erfarenheter. Alla är välkomna oavs

Hej,
Anmäld till AXA Stockholm Triathlon och funderar efter det att bli mer aktivare inom Triathlon. Bl.a. genom att bli medlem i SSS triathlon.
Hur ser planeringen ut för simträning under hösten/vintern ut i Sydpoolen?
Tänkte anmäla sonen till simskola

Hej, va kul. Jag tror inte seniorerna tränar samtidigt som simskolan kör. Men jag ska kolla om simtiderna för triathlon gruppen är klara och återkommer med mer info.
Mvh/Kjell

Hej. Jag är mycket intresserad. Väntar på brev om kallelse till simträning med er. Tyvärr verkar det dröja och då kanske jag inte kan byta arbetstid på två röda sekunder.

Annars har jag lite kontakt också med killar som tränar triathlon i Vagnhärad/Tros

Funderar även på var det är bäst att träna simning i öppet vatten i Södertälje området, tips någon?
Testade i går Måsnaren från Tveta stugan. Fungerade bra men skulle gärna vilja ha lite mer exakta uppmätta sträckor. Nu blir det att mäta längd via kartor

lite intresserad att träna mer er oxå, testade på triathlon första gången 09

fast jag jobbar tvåskift och kan bara varannan vecka

Hej,
va kul att det fanns några här på funbeat och det finns säkert fler. Jag skickar mer info senare om när,var osv.. till er alla. Jag har haft ett år ledigt från förening&tävlande så det ska bli kul att köra igång igen.

Det vore ju kanon om de från

Hej - låter interessant - min kompis rekommenderade SSS!
Hur är det med tex simningen? Är det bara att dycka upp vid tiderna som finns på hemsidan?

Jepp Kjell.
Trosa/Vagnhäradtriathleterna finns här på Funbeat.
Prova med Per-Erik Bång eller Joakim Gimholt.
Det är visst ett top-secret lopp där på lördag också (halv-ironman). *hyschhhh*
Jag kommer att servera cola, hallonsoda och mandelkubb efter lopp

Hej,
ni kan anmäla er via hemsidan om ni vill gå med i klubben. All information ska slutligen finnas där. Ni som känner att tiderna inte passar så kan vi samköra något pass ändå. Det är tex några som tränar andra tider, tränar själv osv. Må, on o fr morgo

12