Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 21:29Hej,
Smygtävling vet jag inte direkt, du hittade ju oss och var med och simmade Karin eller hur? 🙂 Någon hallonsoda efteråt såg jag dock aldrig till - var serverades den?
Kul var det i alla fall och nästan en tradition eftersom det var andra året.Jag
Hej,
Smygtävling vet jag inte direkt, du hittade ju oss och var med och simmade Karin eller hur? 🙂 Någon hallonsoda efteråt såg jag dock aldrig till - var serverades den?
Kul var det i alla fall och nästan en tradition eftersom det var andra året.
Jag
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 21:35Kollade på hemsidan men den ser inte helt aktuell ut kanske.
Kvällstiden på måndagar för simteknikträning gäller den?
Kollade på hemsidan men den ser inte helt aktuell ut kanske.
Kvällstiden på måndagar för simteknikträning gäller den?
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 22:40Ooops...det blev ingen Hallonsoda-servering. Förlåt.
Funderar på att gå på crawl-kursen som är på måndagarna, men den har kanske inte så mycket med triathlon att göra, eller?
Ska betalas den 23:e, JO TJENA. 5 öre kvar på kontot. 🙁
Ooops...det blev ingen Hallonsoda-servering. Förlåt.
Funderar på att gå på crawl-kursen som är på måndagarna, men den har kanske inte så mycket med triathlon att göra, eller?
Ska betalas den 23:e, JO TJENA. 5 öre kvar på kontot. 🙁
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 18:29Hej,
jag skulle gärna vilja simträna i Södertälje under höst-vinter.
När drar ni igång och kan man komma och provträna någongång?
Hej,
jag skulle gärna vilja simträna i Södertälje under höst-vinter.
När drar ni igång och kan man komma och provträna någongång?
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 12:39Hej alla 🙂
Nu har SSStriathlon kört igång H2011 träning.Om ni är intresserade så kontakta mig för en första träning med klubben. Jag uppdaterade hemsidan nyss och titta in på www.sss.se och välj flik "triathlon". Sen om ni vill anmäla er direkt så g
Hej alla 🙂
Nu har SSStriathlon kört igång H2011 träning.
Om ni är intresserade så kontakta mig för en första träning med klubben. Jag uppdaterade hemsidan nyss och titta in på http://www.sss.se och välj flik "triathlon". Sen om ni vill anmäla er direkt så g
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 21:52Hur anmäler man sig till det 11sep? Vad kostar det om man inte är medlem? Är jag medlem om jag har betalat 200 till sss i samband med en crawlkurs? Många frågor här.
Hur anmäler man sig till det 11sep? Vad kostar det om man inte är medlem? Är jag medlem om jag har betalat 200 till sss i samband med en crawlkurs? Många frågor här.
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 15:33Hej alla, välkomna till sydpoolen nu på söndag. Ingen kostnad. Dock vill ha en anmälan till anders@sss.se 🙂 Vi ses..
Månadsaktivitet Sö 11 September 09.00
Södertälje TriathlonSöndagen den 11 september kl08.00-11.00 sydpoolen
Upplägg:
Insläpp 0745
Hej alla, välkomna till sydpoolen nu på söndag. Ingen kostnad. Dock vill ha en anmälan till anders@sss.se 🙂 Vi ses..
Månadsaktivitet Sö 11 September 09.00
Södertälje Triathlon
Söndagen den 11 september kl08.00-11.00 sydpoolen
Upplägg:
Insläpp 0745
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 15:44Hej, vi försöker få ihop en grupp som vill träna söndagmorgon. Just nu är vi bara några stycken så det vore kul om det finns fler som vill vara med.
08-09 simning
09-12 Triathlonspinning (startar i Nov)Plats: Sydpoolen (utanför SSS entré)
Kom på sö 23/
Hej, vi försöker få ihop en grupp som vill träna söndagmorgon. Just nu är vi bara några stycken så det vore kul om det finns fler som vill vara med.
08-09 simning
09-12 Triathlonspinning (startar i Nov)
Plats: Sydpoolen (utanför SSS entré)
Kom på sö 23/
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 15:4523/10 & 30/10 ska det vara 🙂 Hör av er innan Mess/tel
23/10 & 30/10 ska det vara 🙂 Hör av er innan Mess/tel
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 12:03Den 13 november 08.00 kör vi en triathlondag igen, anmälan till anders@sss.se:
Program:
Crawl intro med Anders
Spinning (tri- träning) med Kjell
Löpning med Jocke
Den 13 november 08.00 kör vi en triathlondag igen, anmälan till anders@sss.se:
Program:
Crawl intro med Anders
Spinning (tri- träning) med Kjell
Löpning med Jocke