Quote from Guest on 24 August 2008, 21:05Jag har precis klarat av mitt allra första triathlon-lopp och är löjligt nöjd med tiden (någonstans kring 2:57). Under loppet hade jag min brors cykel som jag har långlånat. Eftersom det gick så bra tänkte jag att jag skulle bjuda mig själv på en ny cykel
Jag har precis klarat av mitt allra första triathlon-lopp och är löjligt nöjd med tiden (någonstans kring 2:57). Under loppet hade jag min brors cykel som jag har långlånat. Eftersom det gick så bra tänkte jag att jag skulle bjuda mig själv på en ny cykel
Quote from Elias Engqvist on 24 August 2008, 21:152:57:02 Henrik - du slog mig med 1:24 - grattis 🙂
2:57:02 Henrik - du slog mig med 1:24 - grattis 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 07:20Tackar så mycket. Hittade först inte ditt namn, men såg sen att du tävlade i en annan kategori. Är imponerad. 🙂
Simningen som är en av mina sämre grenar (trodde jag) gick otroligt bra för mig. Så, nu känner jag verkligen att jag vill ligga i ännu mer. H
Tackar så mycket. Hittade först inte ditt namn, men såg sen att du tävlade i en annan kategori. Är imponerad. 🙂
Simningen som är en av mina sämre grenar (trodde jag) gick otroligt bra för mig. Så, nu känner jag verkligen att jag vill ligga i ännu mer. H
Quote from Lisa Bringhed on 25 August 2008, 07:30Henrik, har du en racer?
Jag tycker man kommer _väldigt_ långt med tempo-bågar och att flytta fram sadeln...
När man känner att man har:
1) för mycket pengar
2...
3...
4...
5) och har nått sin potential på racern....kan man börja fundera på tempohoj
Henrik, har du en racer?
Jag tycker man kommer _väldigt_ långt med tempo-bågar och att flytta fram sadeln...
När man känner att man har:
1) för mycket pengar
2...
3...
4...
5) och har nått sin potential på racern....
kan man börja fundera på tempohoj
Quote from Elias Engqvist on 25 August 2008, 08:12Jorå Henrik det var ju kul som "vanligt" - det var min tredje tri-tävling. Men tyvärr har det nog blivit för lite cykelträning den senaste tiden så jag var alldeles för seg i benen då det skulle springas så jag är väldigt missnöjd med löp-tiden! Kul att d
Jorå Henrik det var ju kul som "vanligt" - det var min tredje tri-tävling. Men tyvärr har det nog blivit för lite cykelträning den senaste tiden så jag var alldeles för seg i benen då det skulle springas så jag är väldigt missnöjd med löp-tiden! Kul att d
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 08:26Kul att du tyckte det var kul. Det gjorde jag med =)
Tänk på att få till en bra ramstorlek. Vad är du sugen på att köpa? Ny eller begagnad? I cykelaffärerna kan du få bra nybörjarhjälp.
Kul att du tyckte det var kul. Det gjorde jag med =)
Tänk på att få till en bra ramstorlek. Vad är du sugen på att köpa? Ny eller begagnad? I cykelaffärerna kan du få bra nybörjarhjälp.
Quote from Lisa Bringhed on 25 August 2008, 09:18Jag börjar själv känna att mitt sparande känns mer och mer meningslöst...
En investering i ett fartmonster ligger närmare än någonsin.
Efter tempobåge och sadelframflyttning ligger den investering jag gjorde i sommar.
http://www.hedcycling.com/wheels/c2
Jag börjar själv känna att mitt sparande känns mer och mer meningslöst...
En investering i ett fartmonster ligger närmare än någonsin.
Efter tempobåge och sadelframflyttning ligger den investering jag gjorde i sommar.
http://www.hedcycling.com/wheels/c2
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 10:21Så länge man inte vinner så går det för sakta.
Så länge man inte vinner så går det för sakta.
Quote from Jonas Täng on 25 August 2008, 10:52--> David: Jag tyckte det gick för sakta ändå.
--> Mats E: hur vet man när man nått sin potential på racern?
--> David: Jag tyckte det gick för sakta ändå.
--> Mats E: hur vet man när man nått sin potential på racern?
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 11:24En fråga från en som är helt offside på det här med cyklar;
Hur gör man när man flyttar fram sadeln? Den sitter väl där den sitter på cykeln liksom, och går bara att flytta upp eller ned? Dum fråga kanske, men är som sagt nybörjare på det här med cyklin
En fråga från en som är helt offside på det här med cyklar;
Hur gör man när man flyttar fram sadeln? Den sitter väl där den sitter på cykeln liksom, och går bara att flytta upp eller ned? Dum fråga kanske, men är som sagt nybörjare på det här med cyklin