Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 19:19Arvid, är det saltvatten? Berätta mer...!
Arvid, är det saltvatten? Berätta mer...!
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 07:10Han syftar nog på all svett och kiss som är i bassängen i väsby 🙂
Han syftar nog på all svett och kiss som är i bassängen i väsby 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 14:23Det är min hemmahall. Det är någon sort blandning av salt och klor om jag förstått det rätt. Man reagerar på att det är salt i vattnet när man hoppar i men man glömmer bort det väldigt fort.
Det är min hemmahall. Det är någon sort blandning av salt och klor om jag förstått det rätt. Man reagerar på att det är salt i vattnet när man hoppar i men man glömmer bort det väldigt fort.
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 12:17😀 Trots allt tycker jag att de är tuffa tjejer!! Massakern på cykeln i slutet var ju i världsklass!!
Slår också ett slag för Gym och Sim i Vallentuna. Kvällstid är det inte helt ovanligt att man har hela BASSÄNGEN för sig själv. Kul om det dök upp lite
😀 Trots allt tycker jag att de är tuffa tjejer!! Massakern på cykeln i slutet var ju i världsklass!!
Slår också ett slag för Gym och Sim i Vallentuna. Kvällstid är det inte helt ovanligt att man har hela BASSÄNGEN för sig själv. Kul om det dök upp lite
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 19:03Jupp, bassängen brukar vara tom. Vi kanske skulle enas om en "triathlontid" i simhallen så man får lite sällskap 🙂
Jupp, bassängen brukar vara tom. Vi kanske skulle enas om en "triathlontid" i simhallen så man får lite sällskap 🙂
Quote from Elias Engqvist on 7 October 2010, 19:39Blir det torrsim då?
Blir det torrsim då?
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 10:59Lite att göra Christer?? 😉
Lite att göra Christer?? 😉
Quote from Elias Engqvist on 8 October 2010, 15:07Nämen jag läser noggrant och ifrågasätter allt 🙂
Nämen jag läser noggrant och ifrågasätter allt 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 22:03senaste avsnittet http://nyheter24.se/kenzatyrashow/mardrommen-del-2
senaste avsnittet http://nyheter24.se/kenzatyrashow/mardrommen-del-2
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 14:02Appropå G&S i V-tuna så har vi vart två stycken triatlerer de två senaste söndageftermiddagarna (16-17) iaf. (jag är inte medlem så jag får hålla mig till öppettiderna). Kommer nog att köra en del söndageftermiddagar under hösten och vintern.
Appropå G&S i V-tuna så har vi vart två stycken triatlerer de två senaste söndageftermiddagarna (16-17) iaf. (jag är inte medlem så jag får hålla mig till öppettiderna). Kommer nog att köra en del söndageftermiddagar under hösten och vintern.