Quote from Funbeat user on 26 September 2015, 19:07Ser inte det
Ser inte det
Quote from Funbeat user on 26 September 2015, 23:57Nytt försök
https://instagram.com/p/8HBN36Aj3x/
Nytt försök
Quote from Funbeat user on 27 September 2015, 08:57Snygg Peter!
Snygg Peter!
Quote from Funbeat user on 27 September 2015, 10:08@ Sara
Tack 🙂
Jag är riktigt nöjd med den.Funderade tidigt på att skaffa en tatuering. Jag var dock tveksam över att tatuera in en företagslogga. Jag trodde det skulle kännas fånigt.
Så är det inte,
Den påminner mig om all träningstid jag lag
@ Sara
Tack 🙂
Jag är riktigt nöjd med den.
Funderade tidigt på att skaffa en tatuering. Jag var dock tveksam över att tatuera in en företagslogga. Jag trodde det skulle kännas fånigt.
Så är det inte,
Den påminner mig om all träningstid jag lag
Quote from Funbeat user on 27 September 2015, 14:35Den är bra!!
Den är bra!!
Quote from Funbeat user on 19 October 2015, 22:47Här är min som jag gjorde efter tredje gången gillt i Kalmar. Jag är bara 21 år gammal, så har såklart blivit mött av både positiva och negativa kommentarer om min senaste tatuering. Många tycker det är dumt att tatuera in ett företags logga och jämför de
Här är min som jag gjorde efter tredje gången gillt i Kalmar. Jag är bara 21 år gammal, så har såklart blivit mött av både positiva och negativa kommentarer om min senaste tatuering. Många tycker det är dumt att tatuera in ett företags logga och jämför de
Quote from Funbeat user on 20 October 2015, 07:09Snygg, jag har också hört samma kommentar ang företagslogga, och samma jämförelse med McDs eller Ben and Jerrys.
antigen har de inte gjort en IM tävling innan, eller de är emot att Ironman har blivit så stor och kostar så mycket.
Snygg, jag har också hört samma kommentar ang företagslogga, och samma jämförelse med McDs eller Ben and Jerrys.
antigen har de inte gjort en IM tävling innan, eller de är emot att Ironman har blivit så stor och kostar så mycket.
Quote from Funbeat user on 20 October 2015, 14:07Snygg!! Råkade läsa hela tråden igen och kan påminna Peter Ljungberg om att det är dags för en tatuering;)
Snygg!! Råkade läsa hela tråden igen och kan påminna Peter Ljungberg om att det är dags för en tatuering;)
Quote from Funbeat user on 20 October 2015, 14:14Hoppades ingen skulle komma ihåg detta... 🙂
Hoppades ingen skulle komma ihåg detta... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2015, 21:46Tjusigt
Vaden tycker jag är ett bra ställe för en sådan tatuering
Tjusigt
Vaden tycker jag är ett bra ställe för en sådan tatuering