Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlontriathlon tips o allt syns mer
You need to log in to create posts and topics.

12

Man märker tydligt att fler och fler börjar att söka sig till sporten och att fler hemsidor skriver saker om triathlon. Såg på morgonen iforms "hitta din triathlondistans". Tyckte den såg lite hm.. rolig ut eller vad säger ni?. Någon mer som har märkt de

Jo tack det märks!

klubben börjar välla över med medlemmar.
och stockholm har inte tillräckligt med simhallar för att alla ska få plats.

Absolut kul att fler vill prova på, men kan bli halv kaotiskt om alla vill ha triathlon som sin sport om det inte

Stockholm är ju känt för just vattenbristen.

höhö

Jag skull aldrig få ställa upp i någon tävling om jag skulle följa den där guiden med mängden träning. 😀

simning i öppet vatten finns det gott om

Jag kanske trots allt har en större talang för triathlon än jag trodde. 😀 Jag lyckades ju trots allt genomföra en ironman med en träningsmängd som mer motsvarar halvironman-träning än ironman-träning och utan åratals triathlonbakgrund.

Visst är det så! Var inne i en stor cykelbutik i sthlm i förrs veckan som skulle stänga ner sin downhill-avd och stoppa in Triathlon-saker ist, så visst växer det!

Så fantastiskt roligt att fler vill vara med.

Ställer stora krav på oss som varit med ett tag. En tävling själv...En som funktionär. Så måste det bli.

Sen fick jag ett asgarv på Konsum häromsistens när det stod på en tidningsframsida. "Så får du dina ru

Låter lite som när det var curlinghysteri för någon tid sedan. Dock är detta en trevligare fluga =)

12