Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 10:11Fast curling är väl ett spel och triathlon en sport? 😉
Fast curling är väl ett spel och triathlon en sport? 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 10:33Även någon form av uppfostran men jag är ingen större entusiast till någon av dem. =)
Även någon form av uppfostran men jag är ingen större entusiast till någon av dem. =)
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 14:29Curling visar sig när man testar vara myclet jobbigare än det ser ut
Curling visar sig när man testar vara myclet jobbigare än det ser ut
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 14:39Och triathlon inser man redan från början att det borde vara sjukt jobbigt? 😉
Och triathlon inser man redan från början att det borde vara sjukt jobbigt? 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 01:47Hur många Ironmantriathleter stretchar 45min 1 gång i veckan?
Är det därför jag är så långsam alltså.... 😉
Hur många Ironmantriathleter stretchar 45min 1 gång i veckan?
Är det därför jag är så långsam alltså.... 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 20:1745 min i ett svep kändes tufft, om man inte verkligen behöver rörlighetsträning!
Men 30-40 min totalt under en vecka får jag nog ihop, även om jag är ganska rörlig men tror (ur de flesta aspekter) på stretching och det är skönt att tänja lite!
45 min i ett svep kändes tufft, om man inte verkligen behöver rörlighetsträning!
Men 30-40 min totalt under en vecka får jag nog ihop, även om jag är ganska rörlig men tror (ur de flesta aspekter) på stretching och det är skönt att tänja lite!
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 14:29Nja, nu stod det ju faktiskt "stretching- och coreträning" 45 min två ggr i veckan. Det är väl ett ganska rimligt pass.
Och vad gäller tidsåtgången så kanske den är rätt ambitiös för både halv- och hel Ironman, men å andra sidan så handlar väl artikeln o
Nja, nu stod det ju faktiskt "stretching- och coreträning" 45 min två ggr i veckan. Det är väl ett ganska rimligt pass.
Och vad gäller tidsåtgången så kanske den är rätt ambitiös för både halv- och hel Ironman, men å andra sidan så handlar väl artikeln o
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 15:56Blev virrig där ett tag...."-Hm.. när jag skrev jag detdär?"
😀
Blev virrig där ett tag...."-Hm.. när jag skrev jag detdär?"
😀
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 11:24(hv)
(hv)