Quote from Guest on 25 August 2012, 15:08Ni missar väl inte?
Dessutom kul att se hur utslagsgivande cyklingen kan bli när det är en tuff bana!
Ni missar väl inte?
Dessutom kul att se hur utslagsgivande cyklingen kan bli när det är en tuff bana!
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 15:18Kollar! Inte så avis på den cykelbanan... Så fort de fått lite flyt i cyklingen är det 180-gradersväng igen. Kul. 😉
Kollar! Inte så avis på den cykelbanan... Så fort de fått lite flyt i cyklingen är det 180-gradersväng igen. Kul. 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 15:22Väldigt intressanta bilder på Gamla stan. Jag visste inte att det fanns kullerstensgator i Gamla Stan.
Väldigt intressanta bilder på Gamla stan. Jag visste inte att det fanns kullerstensgator i Gamla Stan.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 15:26Finns det asfaltsgator i Gamla Stan? Lite kanske, men mest är det väl kullersten... Men jag har lite dåligt minne, det är några år sen jag bodde där nu...
Finns det asfaltsgator i Gamla Stan? Lite kanske, men mest är det väl kullersten... Men jag har lite dåligt minne, det är några år sen jag bodde där nu...
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 15:29Nja, det mesta är gatsten och det är ganska cykelvänligt om det inte regnar.
Nja, det mesta är gatsten och det är ganska cykelvänligt om det inte regnar.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 15:51Fantastisk förcyklist!
Fantastisk förcyklist!
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 15:54De tävlande har väl skyldighet att kunna banan?! Det har man i cykel.
De tävlande har väl skyldighet att kunna banan?! Det har man i cykel.
Quote from ellen olsson on 25 August 2012, 15:55Ja, det är tävlandes skyldighet. Det lär dock inte hända något.
Ja, det är tävlandes skyldighet. Det lär dock inte hända något.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 15:57Han borde då få 10 sekunders tidstillägg.
Han borde då få 10 sekunders tidstillägg.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 16:01Det var ju tur att de han dra undan lite staket så han kom in på banan igen och slapp hoppa över 🙂
Det var ju tur att de han dra undan lite staket så han kom in på banan igen och slapp hoppa över 🙂