Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 20:32Och jo, jag vet med bestämdhet att det finns kullersten i slottsbacken. Den är besvärlig att gå på. Men som sagt går inte bansträckningen över den.
Och jo, jag vet med bestämdhet att det finns kullersten i slottsbacken. Den är besvärlig att gå på. Men som sagt går inte bansträckningen över den.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 21:16Synd att det var så ont om publik (att döma av TV-bilderna), bara. Men det kanske tar sig.
Synd att det var så ont om publik (att döma av TV-bilderna), bara. Men det kanske tar sig.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 21:24Men vi fick se Gamla stan ifrån ovan.
Men vi fick se Gamla stan ifrån ovan.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 21:25Vi satt på läktaren vid växlings- och målområdet och där blev det i alla fall rejält tryck så fort Lisa visade sig. 🙂 Där var det fullt med folk.
Vi satt på läktaren vid växlings- och målområdet och där blev det i alla fall rejält tryck så fort Lisa visade sig. 🙂 Där var det fullt med folk.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 21:27Vill inte påstå att det var ont om publik.
Vid slottsbacken var det fullt och även vid Stora Nygatan dit jag gick en kort sväng under damloppet var det relativt gott om folk.
Vet inte hur det såg ut på TV dock eftersom jag var på plats.
Vill inte påstå att det var ont om publik.
Vid slottsbacken var det fullt och även vid Stora Nygatan dit jag gick en kort sväng under damloppet var det relativt gott om folk.
Vet inte hur det såg ut på TV dock eftersom jag var på plats.
Quote from ellen olsson on 25 August 2012, 21:48Jag tyckte det såg ut att vara mindre folk än vid Slottssprinten. Å andra sidan så var ju publiken utspridd över en större yta idag.
Jag tyckte det såg ut att vara mindre folk än vid Slottssprinten. Å andra sidan så var ju publiken utspridd över en större yta idag.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 22:08Någon har uppskattat 50.000 totalt runt banan.
Någon har uppskattat 50.000 totalt runt banan.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 22:20Jättekul att Lisa vann!
Håller med om baddräkterna, är det verkligen bekvämt? Kanske är svalt om det är varmt iofs.
Jättekul att Lisa vann!
Håller med om baddräkterna, är det verkligen bekvämt? Kanske är svalt om det är varmt iofs.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 22:28Jag funderade över dräkterna vid OS också och kom inte på en enda fördel med att ha baddräktsskärning istället för ben. Nu har väl visserligen inte de där damerna samma format på sina lår som jag har men jag skulle nog få ett och annat skavsår både vid cy
Jag funderade över dräkterna vid OS också och kom inte på en enda fördel med att ha baddräktsskärning istället för ben. Nu har väl visserligen inte de där damerna samma format på sina lår som jag har men jag skulle nog få ett och annat skavsår både vid cy
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 01:14Det vore verkligen intressant att höra någon berätta om fördelen med "baddräkt" vs en vanlig trisuit. Springa är väl okej, tittar man på löparna på 5000-10000 meter och även marathon är det ju ändå ganska många som springer i liknande eller "bikinibyxor".
Det vore verkligen intressant att höra någon berätta om fördelen med "baddräkt" vs en vanlig trisuit. Springa är väl okej, tittar man på löparna på 5000-10000 meter och även marathon är det ju ändå ganska många som springer i liknande eller "bikinibyxor".