Quote from Guest on 13 October 2008, 13:57Hej Triathleter, jag hade lagt in denna fråga på ett annat ställe men fick en rekommendation att föra över den hit istället. Så nu är den här!
Jag skulle vilja veta vilka fördelar ni tycker det är med Triathlon, det måste inte vara i relation till Multis
Hej Triathleter, jag hade lagt in denna fråga på ett annat ställe men fick en rekommendation att föra över den hit istället. Så nu är den här!
Jag skulle vilja veta vilka fördelar ni tycker det är med Triathlon, det måste inte vara i relation till Multis
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 14:07En fördel är att man nästan alltid kan träna nåt. Har man ont eller är sliten i benen så kan man simma lite osv. Nackdelen är väl att om man ska träna allt så tar det en himla tid 🙂
En fördel är att man nästan alltid kan träna nåt. Har man ont eller är sliten i benen så kan man simma lite osv. Nackdelen är väl att om man ska träna allt så tar det en himla tid 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 14:54För mig som är lite äldre känns en del teknikdelar i multisport lite svårare att behöva lära mig/tåla, medan triathlon funkar jättebra även för en femtioåring. Som föregående talare är det bra med att man kan alltid göra konstruktiv träning ovasett var/hu
För mig som är lite äldre känns en del teknikdelar i multisport lite svårare att behöva lära mig/tåla, medan triathlon funkar jättebra även för en femtioåring. Som föregående talare är det bra med att man kan alltid göra konstruktiv träning ovasett var/hu
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 16:41Om man tycker det är jättekul att mestadels pyssla med utrustning, så är multisport rätt sport.
Om man tycker det är jättekul att mestadels pyssla med utrustning, så är multisport rätt sport.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 00:01Vem har tid att träna för multisport? Jag hinner knappt träna för Triathlon... 😀 3 grenar räcker tycker jag. Kanske inte är så många multisportare som har barn, kanske?
Vem har tid att träna för multisport? Jag hinner knappt träna för Triathlon... 😀 3 grenar räcker tycker jag. Kanske inte är så många multisportare som har barn, kanske?
Quote from ellen olsson on 14 October 2008, 00:09Jodå, det finns absolut.
Jodå, det finns absolut.
Quote from Camilla Höög on 14 October 2008, 07:21På en multisporttävling så ammade till och med ett damlag sina barn i en växling innan de fortsatte ut 😀
På en multisporttävling så ammade till och med ett damlag sina barn i en växling innan de fortsatte ut 😀
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 08:34Man har lättare att återhämta sig och kan därmed tävla mer om man kör motionstävlingar i triathlon 😉
Man har lättare att återhämta sig och kan därmed tävla mer om man kör motionstävlingar i triathlon 😉
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 11:28Vadå VS kör båda ombyte förnöjer!!!
Vadå VS kör båda ombyte förnöjer!!!
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 11:28Vadå VS kör båda ombyte förnöjer!!!
Vadå VS kör båda ombyte förnöjer!!!