Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 20:14Triathlon helt klart. Multisport lockar inte alls.
1, Träning. Jag vill träna det jag skall tävla i och tid finns inte till en seriös träning.
2, Träning igen, löpning och simning är skojigast, cykel okej.
3, Statistik. Jag tycker om statistik och tycker
Triathlon helt klart. Multisport lockar inte alls.
1, Träning. Jag vill träna det jag skall tävla i och tid finns inte till en seriös träning.
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 20:14Triathlon helt klart. Multisport lockar inte alls.
Triathlon helt klart. Multisport lockar inte alls.
Quote from ellen olsson on 15 October 2008, 20:26Multisportstävlingarnas multisporttävling nr 1 - Coast to Coast - körs solo. Dessutom kör man med racer...
Den stora fördelen är att man inte behöver simma så mycket utan får paddla istället!
Multisportstävlingarnas multisporttävling nr 1 - Coast to Coast - körs solo. Dessutom kör man med racer...
Den stora fördelen är att man inte behöver simma så mycket utan får paddla istället!
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 22:09Jag sitter i valet och kvalet om jag ska köra Kalmar eller Åre Extreme 2009.
Vilket är roligast att träna till??
Personligen tycker jag att paddla är betydligare roligare än att simma
Att cykla MBT är betydligt roligare än racer och springa på asfalt är i
Jag sitter i valet och kvalet om jag ska köra Kalmar eller Åre Extreme 2009.
Vilket är roligast att träna till??
Personligen tycker jag att paddla är betydligare roligare än att simma
Att cykla MBT är betydligt roligare än racer och springa på asfalt är i
Quote from ellen olsson on 16 October 2008, 22:31"Eller"? Vilket konstigt ord...
"Eller"? Vilket konstigt ord...
Quote from Camilla Höög on 16 October 2008, 22:32Ja, de går ju inte på samma dag.
Ja, de går ju inte på samma dag.
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 22:45Håller med!!
Håller med!!