Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonTriathlontidning
You need to log in to create posts and topics.

Om jag ska köpa en bra Triathlontidning vad ska jag då köpa?
Vilken av de man kan köpa på presstop är populärast tror ni?

Tips tack=)

Bra fråga, det undrar jag också...

jag har testat 2 st olika, ett nummer var.

Den första tror jag hette triathlon UK eller liknande. Den var väldigt masstig och mycket information. Mycket tävlings info om england och brittiska triatleter. Något som jag varken tyckte var intressant eller

Triathlete Europe, mycket bra artiklar med aktiva, coacher och folk bakom tävlingar etc.

Inte så mycket reklam, och ett varierat utbud tycker jag gör den till en vinnare.

Triathlete Europe som nämns redan, den är bra. Känns generellt som att den riktas till de som varit med ett tag.

200 Triathlon, bra, håller en jämn kvalitet, liknar i mycket Triathlon Plus.

Triathlon Plus, från redaktionen som redan gjort Cycling Plus i

Okej tack för snabba svar:)
Lutar åt 220 Triathlon, Triathlete Europe eller Triathlon Plus.
Vi ska ha en triathlontidning att sälja i vår butik och kan ju vara bra att veta vad folk skulle kunna tänka sig att köpa.
Själv har jag köpt 220 Triathlon 2 ggr

dublett

Triathlon och Triathlon Training, http://www.tri-mag.de.

Har själv bara köpt Triathlon Training då jag fick intrycket att Triathlon var mer över diverse tävlingar och triathleter.

Dom ger även ut ett antal böcker.

Jag köpte 220 på min Ipad, de har en app som man kan ladda ner. Det fungerar faktiskt väldigt bra. Priset är nog ungefär detsamma som en papperstidning.

Köper man 220 Triathlon kostar den cirka 90 kr på Pressbyrån. Tecknar man en prenumeration så kostar det 45,60 GBP för 13 nummer, dvs cirka 38 kr/nr. Jag tror att det är den enda man kan prenumerera på från Sverige.