Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 12:20Prenumererar på Triathlete Europe. 24 nummer för 55 €. Från Sverige.
Prenumererar på Triathlete Europe. 24 nummer för 55 €. Från Sverige.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 01:37Jag tycker Triathlon Europe är den bättre av dem, var inne på att börja pren, på triathlon plus men efter några nummer tyckte jag de var lite för lika. Dock tycker jag om prylguiden som finns i triathlon plus men artiklarna var roligare i triathlon europe
Jag tycker Triathlon Europe är den bättre av dem, var inne på att börja pren, på triathlon plus men efter några nummer tyckte jag de var lite för lika. Dock tycker jag om prylguiden som finns i triathlon plus men artiklarna var roligare i triathlon europe
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 07:23LAVA är en helt outstanding triathlon tidning med lite mer djuplodande artiklar. Triathlon Europe är, som tidigare nämnts, riktigt bra. Båda kan enkelt laddas ned elektroniskt till ipad om man har det. Ser ut och fungerar som den riktiga tidningen. Priset
LAVA är en helt outstanding triathlon tidning med lite mer djuplodande artiklar. Triathlon Europe är, som tidigare nämnts, riktigt bra. Båda kan enkelt laddas ned elektroniskt till ipad om man har det. Ser ut och fungerar som den riktiga tidningen. Priset
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 08:11Är det någon som vet ifall Triathlon europe går att ladda ner i Adobe-format? I så fall kan man ju läsa den med Adliko i sin vanliga Android-mobil. 🙂
Är det någon som vet ifall Triathlon europe går att ladda ner i Adobe-format? I så fall kan man ju läsa den med Adliko i sin vanliga Android-mobil. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 08:19Nehej, fanns bara för iPhone och iPad. Dåligt!
Nån som vet några andra tidningar som kan köpas i Adobe-format? Man kan förstås också läsa Adobe-format på datorn (inte bara i mobilen). Det är miljövänligt att läsa e-böcker i mobilen, och om det gick att l
Nehej, fanns bara för iPhone och iPad. Dåligt!
Nån som vet några andra tidningar som kan köpas i Adobe-format? Man kan förstås också läsa Adobe-format på datorn (inte bara i mobilen). Det är miljövänligt att läsa e-böcker i mobilen, och om det gick att l
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 06:06Problemet med Adobe är väl att den går att kopiera och det vill inte förlaget.
Frågor om iPad tidningar:
- laddar man ned dem till iPad:en eller läser man dem på nätet?
- kan man markera intressanta artiklar och göra egna listor med länkar?
- kan man k
Problemet med Adobe är väl att den går att kopiera och det vill inte förlaget.
Frågor om iPad tidningar:
- laddar man ned dem till iPad:en eller läser man dem på nätet?
- kan man markera intressanta artiklar och göra egna listor med länkar?
- kan man k
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 15:30Missa inte TRI
Gratis onlinemagazine som går att läsa på dator eller iPad eller liknande. Riktigt bra för att vara gratis.
http://tri-magazine.net/
Missa inte TRI
Gratis onlinemagazine som går att läsa på dator eller iPad eller liknande. Riktigt bra för att vara gratis.
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 20:20Fick idag min papperstidning av triathlete erurope och den kostar £1,75 att ladda ned till iPAD. Pundet ligger idag på 10(?) kronor så helt klart billigare än papperstidningen. Ingen här som använder iPAD för att läsa tri-tidningar och kan svara på mina f
Fick idag min papperstidning av triathlete erurope och den kostar £1,75 att ladda ned till iPAD. Pundet ligger idag på 10(?) kronor så helt klart billigare än papperstidningen. Ingen här som använder iPAD för att läsa tri-tidningar och kan svara på mina f
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 20:28Nu har jag ingen iPad men så mycket kan jag säga att dina frågor beror på vilken tidning man talar om och hur just denna läses. Många publicerande företag har egna app:ar för att kontrollera sitt innehåll. Vad man kan göra med det beror i så fall på deras
Nu har jag ingen iPad men så mycket kan jag säga att dina frågor beror på vilken tidning man talar om och hur just denna läses. Många publicerande företag har egna app:ar för att kontrollera sitt innehåll. Vad man kan göra med det beror i så fall på deras
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 07:23Jag använder en iPad för att läsa och kan bekräfta det Fredrik skriver. Beror på vilken tidning, de använder olika sätt (appar) för läsning av tidningen och det finns därför olika funktioner för olika tidningar.
För TRI t ex som jag nämnde ovan kan du vä
Jag använder en iPad för att läsa och kan bekräfta det Fredrik skriver. Beror på vilken tidning, de använder olika sätt (appar) för läsning av tidningen och det finns därför olika funktioner för olika tidningar.
För TRI t ex som jag nämnde ovan kan du vä