Quote from Guest on 11 July 2011, 20:01Hej, någon som har någon erfarenhet av "Trille Jogger"? Positiva, negativa erfarenheter??
Någon annan löparvagn som ni rekomenderar??
Hej, någon som har någon erfarenhet av "Trille Jogger"? Positiva, negativa erfarenheter??
Någon annan löparvagn som ni rekomenderar??
Quote from Joleen Lindkvist on 11 July 2011, 20:11Jag kollade runt en hel del i förra veckan bland annat på Trille Jogger som verkar vara rätt lik Babytravel Runner men jag lyckades dock inte få känna på någon i verkligheten. Det slutade med att jag beställde en en BOB Revolution SE från Amazon i onsdags
Jag kollade runt en hel del i förra veckan bland annat på Trille Jogger som verkar vara rätt lik Babytravel Runner men jag lyckades dock inte få känna på någon i verkligheten. Det slutade med att jag beställde en en BOB Revolution SE från Amazon i onsdags
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 20:35Jens: vad fick du betala totalt?
Jens: vad fick du betala totalt?
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 20:38Vi har en Trille Jogger som vi varit ute med, jag och min 4-åriga dotter. Egentligen är den köpt för att löpa med minstingen när hon blir några månader äldre, men 4-åringen tycker att det kan vara kul att hänga med pappa även om hennes vikt är på gränsen
Vi har en Trille Jogger som vi varit ute med, jag och min 4-åriga dotter. Egentligen är den köpt för att löpa med minstingen när hon blir några månader äldre, men 4-åringen tycker att det kan vara kul att hänga med pappa även om hennes vikt är på gränsen
Quote from Joleen Lindkvist on 11 July 2011, 22:19Det blev ganska nära 4000:-, det enda stället jag har hittat den på i Sverige tar 5800:-
Det blev ganska nära 4000:-, det enda stället jag har hittat den på i Sverige tar 5800:-
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 22:35Trille kostar 1500 på nätet.
Trille kostar 1500 på nätet.