Quote from Guest on 9 February 2013, 10:32Jag tänkte lägga mitt långpass vid melodifestivalen för att slippa eländet (min familj kollar). Vill någon annan ta ett långpass (2-3 mil) nära stan då?
Jag tänkte lägga mitt långpass vid melodifestivalen för att slippa eländet (min familj kollar). Vill någon annan ta ett långpass (2-3 mil) nära stan då?
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 10:42Tamejfan bland de bästa inlägg jag sett på fb 😉
Tyvärr vare sig bor jag i närheten eller klarar av att springa så långt men tro mig något lär jag hitta på 🙂
Tamejfan bland de bästa inlägg jag sett på fb 😉
Tyvärr vare sig bor jag i närheten eller klarar av att springa så långt men tro mig något lär jag hitta på 🙂
Quote from Tini Kjellin on 9 February 2013, 10:59Och jag som precis sprungit så jag kan se den. Eller vänta nu ... jag har ju ingen TV. 🙂
Och jag som precis sprungit så jag kan se den. Eller vänta nu ... jag har ju ingen TV. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 11:17Själva föreställningen att något sådant som melodifestivalen skulle tillåtas komma i konflikt med träningen är absurd. Eventuellt en (nära) anhörigs (svåra) sjukdom...
Själva föreställningen att något sådant som melodifestivalen skulle tillåtas komma i konflikt med träningen är absurd. Eventuellt en (nära) anhörigs (svåra) sjukdom...
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 12:03Är det ikväll? Men jag har vilodag och fel ort.
Är det ikväll? Men jag har vilodag och fel ort.
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 12:31Alla fredag/lördagskvällar är upplagda som barnprogram förklädd till familjeunderhållning.
Barnen tittar och föräldrarna tvingas oxå titta = familjeunderhållning
Alla fredag/lördagskvällar är upplagda som barnprogram förklädd till familjeunderhållning.
Barnen tittar och föräldrarna tvingas oxå titta = familjeunderhållning
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 12:40Jag har inga barn men min fru kollar på en massa skräp som jag tvingas kolla på = familjunderhållning ... men jä e int bitter... 🙂
Jag har inga barn men min fru kollar på en massa skräp som jag tvingas kolla på = familjunderhållning ... men jä e int bitter... 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 12:46Det är hockey i kväll..
Det är hockey i kväll..
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 12:52Oj, det visste jag inte. Får kanske lyssna till det på radiosporten.
Tänkte springa i elljusspåret vid tekniska högskolan, det finns en 3km bana där som är ganska häftig...om det inte finns skidspår.
Oj, det visste jag inte. Får kanske lyssna till det på radiosporten.
Tänkte springa i elljusspåret vid tekniska högskolan, det finns en 3km bana där som är ganska häftig...om det inte finns skidspår.
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 13:45Du kan se det i efterhand på SVTplay
Du kan se det i efterhand på SVTplay