Quote from Guest on 17 April 2010, 10:44HALLÅ TSM-are!! På söndag tar vi på oss en nummerlapp från något lopp!! Har du någon raritet (H) favorit (H:) eller värsting (#) - på med den - sen minglar vi runt och parar ihop oss eller ställer oss i nummerordning eller .... 🙂
Bernt (L)
HALLÅ TSM-are!! På söndag tar vi på oss en nummerlapp från något lopp!! Har du någon raritet (H) favorit (H:) eller värsting (#) - på med den - sen minglar vi runt och parar ihop oss eller ställer oss i nummerordning eller .... 🙂
Bernt (L)
Quote from Elias Engqvist on 17 April 2010, 10:54I morgon ska ni väl springa Run for water? Kungsträdgården. Dom har nummerlappar!
I morgon ska ni väl springa Run for water? Kungsträdgården. Dom har nummerlappar!
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 19:34Vad kul! Du kan få min run for water nummer lapp för jag lämna in DNS för mina fötter ska inte springa en meter i morgon. 😀
Alltså varken TSM eller rfw 🙂
Vad kul! Du kan få min run for water nummer lapp för jag lämna in DNS för mina fötter ska inte springa en meter i morgon. 😀
Alltså varken TSM eller rfw 🙂
Quote from Elias Engqvist on 17 April 2010, 19:55Jag har redan tack! Men nån annan kanske?
Jag har redan tack! Men nån annan kanske?