Quote from Guest on 17 March 2008, 21:34hej har ni tips på bra tubdäck och hur man enklast byter tubdäck och får ventilen rak. den kommer alltid snett när jag försöker.
hej har ni tips på bra tubdäck och hur man enklast byter tubdäck och får ventilen rak. den kommer alltid snett när jag försöker.
Quote from Mats Andersson on 17 March 2008, 21:44Börja med att sätta i ventilen. Kräng sen lika mycket på båda sidor om ventilen om det går att förstå med den beskrivningen?
Börja med att sätta i ventilen. Kräng sen lika mycket på båda sidor om ventilen om det går att förstå med den beskrivningen?
Quote from ellen olsson on 17 March 2008, 22:41Park Tools - din mekhjälp i cyberrymden:
http://www.parktool.com/repair/readhowto.asp?id=101Bra tubdäck?
Dugast och FRM gör de finaste tubdäcken. Tyvärr så avspeglar det sig i priset... 🙂
Park Tools - din mekhjälp i cyberrymden:
http://www.parktool.com/repair/readhowto.asp?id=101
Bra tubdäck?
Dugast och FRM gör de finaste tubdäcken. Tyvärr så avspeglar det sig i priset... 🙂
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 08:12Hej.
Ja Parktool ger dig en bra beskrvning hur man ska gå tillväga.
Glöm inte att "försträcka" tuben innan du klistrar den.lycka till 🙂
Hej.
Ja Parktool ger dig en bra beskrvning hur man ska gå tillväga.
Glöm inte att "försträcka" tuben innan du klistrar den.
lycka till 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 18 March 2008, 08:17Perfekt länk för mej. Tack!
Perfekt länk för mej. Tack!
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 08:28Ja, det var en ingående beskrivning som säkert verkar skrämmande för många.
Jag skulle passa mig för att slipa eller använda lösningsmedel på carbonfälgar. Det blir lite overkill att ta bort gamla limrester. De löses av det nya limmet och hjälper till at
Ja, det var en ingående beskrivning som säkert verkar skrämmande för många.
Jag skulle passa mig för att slipa eller använda lösningsmedel på carbonfälgar. Det blir lite overkill att ta bort gamla limrester. De löses av det nya limmet och hjälper till at
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 11:23Aadu: när du har övat upp dig på din cykel kan du få lära mig. Har en stackars fransman som står här och ber om min uppmärksamhet men jag bara ignorerar honom till fördel för min blanka italienare.
Aadu: när du har övat upp dig på din cykel kan du få lära mig. Har en stackars fransman som står här och ber om min uppmärksamhet men jag bara ignorerar honom till fördel för min blanka italienare.
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 11:26AM: Vad är problemet?
AM: Vad är problemet?
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 11:32David: Förutom att jag köpt en cykel för 300 kr menar du? Problemet är att jag inte har vare sig tid, pengar eller kunskap. Tanken va att jag skulle tvinga mig själv att meka och sen trodde det va obligatoriskt i cykelkretsar att ha minst tre (fem? nio?)
David: Förutom att jag köpt en cykel för 300 kr menar du? Problemet är att jag inte har vare sig tid, pengar eller kunskap. Tanken va att jag skulle tvinga mig själv att meka och sen trodde det va obligatoriskt i cykelkretsar att ha minst tre (fem? nio?)
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 11:36Har inte klubben verktyg till låns och sedan kan någon medlem meka och hålla en kurs?
Har inte klubben verktyg till låns och sedan kan någon medlem meka och hålla en kurs?