Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 11:40Jo, absolut! Ikväll ska jag faktiskt dit men då ska jag ta min blanka, fina, dyra, tunga cykel dit och pilla lite med den så den är perfekt. Skruttisen får vänta lite.
Jo, absolut! Ikväll ska jag faktiskt dit men då ska jag ta min blanka, fina, dyra, tunga cykel dit och pilla lite med den så den är perfekt. Skruttisen får vänta lite.
Quote from Fredric Lagerström on 18 March 2008, 12:29Am: Jag bistår gärna sen men nu är jag helt novis. Står här med tub, lim o fälg.
David. Ta bort gamla limrester är alltså overkill? Seriöst?
Am: Jag bistår gärna sen men nu är jag helt novis. Står här med tub, lim o fälg.
David. Ta bort gamla limrester är alltså overkill? Seriöst?
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 12:49Är det det en av de hjulen som hade en trasig ekrer? Nuuuu tror jag det trillade ner en 25-öring hos mig. Förlåt om jag inte svarade ordentligt för länge sen när du frågade om tub-däck.
Är det det en av de hjulen som hade en trasig ekrer? Nuuuu tror jag det trillade ner en 25-öring hos mig. Förlåt om jag inte svarade ordentligt för länge sen när du frågade om tub-däck.
Quote from Elias Engqvist on 18 March 2008, 12:59Anne Mari: Tung OCH dyr - jag trodde cyklar var antingen tunga ELLER dyra!
Anne Mari: Tung OCH dyr - jag trodde cyklar var antingen tunga ELLER dyra!
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 13:01Ha ha ha! Ja, så är det ju för normalinkomsttagaren... men är man student kan man faktiskt få BÅDE OCH :D!!!
Ha ha ha! Ja, så är det ju för normalinkomsttagaren... men är man student kan man faktiskt få BÅDE OCH :D!!!
Quote from Elias Engqvist on 18 March 2008, 13:17Jo, du har så rätt - både tung och dyr är ju relativa begrepp.
Jo, du har så rätt - både tung och dyr är ju relativa begrepp.
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 14:09Aadu: Sitter det inte grus eller annat så brukar jag bara pillra bort iimmet som går att få bort manuellt. Limmet som sitter kvar löses av det nya tublimmet.
Sätt tuben på fälg först och pumpa till 10 bar med fotpump.
Låt sitta några timmar så tuben "töj
Aadu: Sitter det inte grus eller annat så brukar jag bara pillra bort iimmet som går att få bort manuellt. Limmet som sitter kvar löses av det nya tublimmet.
Sätt tuben på fälg först och pumpa till 10 bar med fotpump.
Låt sitta några timmar så tuben "töj
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 14:14Tack.... nu har jag lärt mig att fixa tuberna till min dotters tävlingsrullstol 🙂
Tack.... nu har jag lärt mig att fixa tuberna till min dotters tävlingsrullstol 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 18 March 2008, 14:22Perfekt! Tack David! 🙂
Perfekt! Tack David! 🙂