Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 13:26Bra info, tack!
Jag hittade Veloflex Carbon för 57 euro, så jag kommer att prova med dem.
Mvh Janne
Bra info, tack!
Jag hittade Veloflex Carbon för 57 euro, så jag kommer att prova med dem.
Mvh Janne
Quote from ellen olsson on 9 June 2011, 13:44Det var ett bra pris då riktpriset ligger runt 90 Euro. Var hittade du dem till det priset?
Det var ett bra pris då riktpriset ligger runt 90 Euro. Var hittade du dem till det priset?
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 13:51Jag berättar så snart jag beställt 😉
http://www.jedi-sports.de
Jag berättar så snart jag beställt 😉
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 07:36Jag tackar också så väldigt mycket för alla svar!
Vil ha på nya innan VR så jag köper nog hos Cykel City i Lund (om hjulen blir klara i tid). Har de Veloflex blir det det, annars blir det Vittoria EVO CX som jag vet att de har. I så fall provar jag Velof
Jag tackar också så väldigt mycket för alla svar!
Vil ha på nya innan VR så jag köper nog hos Cykel City i Lund (om hjulen blir klara i tid). Har de Veloflex blir det det, annars blir det Vittoria EVO CX som jag vet att de har. I så fall provar jag Velof
Quote from j sollerman on 10 June 2011, 09:08I genomsnitt borde dom ha kortare livslängd. Med otur kan man punka efter 1 km.
I genomsnitt borde dom ha kortare livslängd. Med otur kan man punka efter 1 km.
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 11:51Ganska många punkterar kanttråd utan att cykla en meter.
Ganska många punkterar kanttråd utan att cykla en meter.
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 16:28Med dekkspaker av Aluminium ????. Nybegynnere !!!!
5min. 2 ganger i vekkan så trenger en ikke dekkspaker
BILD:http://www.ifact.no/bilder/varer/varer_4262.jpg
Med dekkspaker av Aluminium ????. Nybegynnere !!!!
5min. 2 ganger i vekkan så trenger en ikke dekkspaker
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 16:29eller klämmer slangen.
eller klämmer slangen.
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 16:43Eller så gör man som jag, slet för hårt för att få loss pumpen från nippeln så att nippeln lossnade från slangen.
Har numera en Lezyne golvpump som man gängar fast på nippeln.
Eller så gör man som jag, slet för hårt för att få loss pumpen från nippeln så att nippeln lossnade från slangen.
Har numera en Lezyne golvpump som man gängar fast på nippeln.