Quote from j sollerman on 15 June 2010, 20:54Ja skriv det du tycker i tråden. Annars blir det ju ingen diskussion.
Jag körde på 9 bar och det verkade funka bra. Och mer än så ska jag inte ha står det på fälgarna.. Behöver jag släppa på trycket i däcken när den inte används?
Ja skriv det du tycker i tråden. Annars blir det ju ingen diskussion.
Jag körde på 9 bar och det verkade funka bra. Och mer än så ska jag inte ha står det på fälgarna.. Behöver jag släppa på trycket i däcken när den inte används?
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 21:08Johannes // "Däcket" är en tub som har väv på den sida som är mot fälgen. Där limmar man.
Johannes // "Däcket" är en tub som har väv på den sida som är mot fälgen. Där limmar man.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 21:14Kalle // Tror det är en gammal skröna från svunnen tid när andra material användes.
Kalle // Tror det är en gammal skröna från svunnen tid när andra material användes.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 21:17Fina tuber har fortfarande bomulls eller silkestomme.
Fina tuber har fortfarande bomulls eller silkestomme.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 21:19Aha, så det beror alltså på och kan vara aktuellt för vissa typer..
Aha, så det beror alltså på och kan vara aktuellt för vissa typer..
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 21:21Fast de säljs inte på Biltema.
Fast de säljs inte på Biltema.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 21:33Där handlar jag inte saker till cykeln, testat det en gång när jag skulle göra ordning en cykel till en yngling. Inte ens till det dög det mesta av det jag köpte
Där handlar jag inte saker till cykeln, testat det en gång när jag skulle göra ordning en cykel till en yngling. Inte ens till det dög det mesta av det jag köpte
Quote from j sollerman on 15 June 2010, 23:07Då släpper ja inte tv någon luft.
Då släpper ja inte tv någon luft.
Quote from j sollerman on 15 June 2010, 23:24http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=149728503
denna kanske funkar?
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=149728503
denna kanske funkar?
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 00:08Du trenger ikke tenke på å slippe ut luft, det gjør dekket selv, ialfal de med latex innerslang. Og det har de fleste.
På Tronhjem-Oslo for få år siden måtte jeg pumpe 2 ganger. Og jeg brukte undet 18 timer. ( osss, det går saktere og saktere. Kan det h
Du trenger ikke tenke på å slippe ut luft, det gjør dekket selv, ialfal de med latex innerslang. Og det har de fleste.
På Tronhjem-Oslo for få år siden måtte jeg pumpe 2 ganger. Og jeg brukte undet 18 timer. ( osss, det går saktere og saktere. Kan det h