Quote from Guest on 4 June 2008, 21:16I fredags tog sonen min racer och gav sig iväg. (olovandes och utan hjälm). Tyvärr slutade turen i ambulans. Han blev påkörd av en bil som svängde ut från en tvärgata. Ingen fara med sonen, några stygn i huvudet och skrapad axel och arm.
Efter att ha ko
I fredags tog sonen min racer och gav sig iväg. (olovandes och utan hjälm). Tyvärr slutade turen i ambulans. Han blev påkörd av en bil som svängde ut från en tvärgata. Ingen fara med sonen, några stygn i huvudet och skrapad axel och arm.
Efter att ha ko
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 21:26Oj, vilken tur att grabben inte gjorde illa sig värre. Nu kanske han kommer ihåg att ta hjälmen när han snor din hoj nästa gång...
Oj, vilken tur att grabben inte gjorde illa sig värre. Nu kanske han kommer ihåg att ta hjälmen när han snor din hoj nästa gång...
Quote from Elias Engqvist on 4 June 2008, 21:30Dom blåa ja, dom är väl ok, men jag tycker bättre om dom röda!
Dom blåa ja, dom är väl ok, men jag tycker bättre om dom röda!
Quote from Jonas Täng on 4 June 2008, 21:49Du får tacka sonen för tilltaget, krama om honom en gång extra för att han hade en sådan extrem tur och tala om vilket straff det är förenat med att låna lilla blå vare sig det blir ambulans eller inte!
Grattis till din nya cykel, ut och lek nu! (H)
Du får tacka sonen för tilltaget, krama om honom en gång extra för att han hade en sådan extrem tur och tala om vilket straff det är förenat med att låna lilla blå vare sig det blir ambulans eller inte!
Grattis till din nya cykel, ut och lek nu! (H)
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 21:52Puh, vilken tur att han klarade sig så bra.
Naturligtvis blir det indragen veckopeng som straff - hur ska du annars finansiera det ;)? Havregrynsgröt i all ära men man kan ju inte äta det både morgon middag och kväll.
Puh, vilken tur att han klarade sig så bra.
Naturligtvis blir det indragen veckopeng som straff - hur ska du annars finansiera det ;)? Havregrynsgröt i all ära men man kan ju inte äta det både morgon middag och kväll.
Quote from Jan Lundquist on 4 June 2008, 22:02Vilken historia med ordentliga svängningar. Som sagt, sonen har väl lärt sig en läxa men sällan får det en så trevlig utgång som i ditt fall!
Vilken historia med ordentliga svängningar. Som sagt, sonen har väl lärt sig en läxa men sällan får det en så trevlig utgång som i ditt fall!
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 22:03Hej Åsa.
"Visst kan det vara värt att leva på havregrynsgröt några månader..."
Men vänta nu. Det är väl ändå sonen som ska leva på havregrynsgröt resten av året;)
Skämt och sido, om min kille skull få för sig att raca på min Wille och blev på körd. Ja
Hej Åsa.
"Visst kan det vara värt att leva på havregrynsgröt några månader..."
Men vänta nu. Det är väl ändå sonen som ska leva på havregrynsgröt resten av året;)
Skämt och sido, om min kille skull få för sig att raca på min Wille och blev på körd. Ja
Quote from Emma Sjöberg on 4 June 2008, 22:04Tur i oturen som du säger men också... inget ont som inte har nåt gott med sig..
Bra att han klarade sig och jättekul att du fick *host host* en ny cykel!
Tur i oturen som du säger men också... inget ont som inte har nåt gott med sig..
Bra att han klarade sig och jättekul att du fick *host host* en ny cykel!
Quote from Fredrik Nilsson on 5 June 2008, 08:37Det är väl bilföraren som ska leva på havregrynsgröt om någon. Har han/hon erbjudit sig att ersätta din cykel? Verkar rimligt om det nu var bilisten som ställde till cykeln.
Det är väl bilföraren som ska leva på havregrynsgröt om någon. Har han/hon erbjudit sig att ersätta din cykel? Verkar rimligt om det nu var bilisten som ställde till cykeln.
Quote from ellen olsson on 5 June 2008, 08:44Bilföraren? Leva?
Bilföraren? Leva?