Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 14:41Jaha,
Hur gick det för Er i dag?
Jaha,
Hur gick det för Er i dag?
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 14:51jag är supernöjd.
Sprang ett varv dvs 5,7 kmHade som mål att ta mig in under 40 minuter (ja jag joggar långsamt) 🙂
men kom i mål på 37,27 så jag är riktigt nöjd.
Tuff start med låånga uppförsbacken.Riktigt härlig dag, med kanonväder och fin bana att
jag är supernöjd.
Sprang ett varv dvs 5,7 km
Hade som mål att ta mig in under 40 minuter (ja jag joggar långsamt) 🙂
men kom i mål på 37,27 så jag är riktigt nöjd.
Tuff start med låånga uppförsbacken.
Riktigt härlig dag, med kanonväder och fin bana att
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 15:05Jag sprang också motionsklassen ett varv d.v.s. 5,7 km..
Hade som mål att gå under 27 och det gjorde jag, vet dock inte exakt vilken tid jag fick.. låga 25 tror jag!
Jag sprang också motionsklassen ett varv d.v.s. 5,7 km..
Hade som mål att gå under 27 och det gjorde jag, vet dock inte exakt vilken tid jag fick.. låga 25 tror jag!
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 01:26Jag blev ju förkyld och fick stanna hemma 🙁 Men maken skötte sig bra. Strax över timmen på 11 km. För att inte tala om tjejkompisarna som sprang 5,7km. De sprang på 26,01 samt 26,45. Jag gläds å deras vägnar, bryter i hop och kommer igen... 😉
Jag blev ju förkyld och fick stanna hemma 🙁 Men maken skötte sig bra. Strax över timmen på 11 km. För att inte tala om tjejkompisarna som sprang 5,7km. De sprang på 26,01 samt 26,45. Jag gläds å deras vägnar, bryter i hop och kommer igen... 😉