Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 12:10Jag tog precis ut mina ur maskinen. 40 grader funkade fint.
Jag tog precis ut mina ur maskinen. 40 grader funkade fint.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 19:55Jag brukar köra mina i 30 grader. Med tvätt- och (lite) sköljmedel. Går fint!
Högaktningsfullt
Hans B
Jag brukar köra mina i 30 grader. Med tvätt- och (lite) sköljmedel. Går fint!
Högaktningsfullt
Hans B
Quote from Rasmus Olsson on 18 April 2011, 19:56Inte sköljmedel för tusan. Det förstör kläderna.
Inte sköljmedel för tusan. Det förstör kläderna.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 20:08Med parfym!
Med parfym!
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 17:49Centrifugen kan förstöra stoppningen i cykelhandskar. Jag fick kasta mina sedan det blev en stor knöl av det. 🙂
Centrifugen kan förstöra stoppningen i cykelhandskar. Jag fick kasta mina sedan det blev en stor knöl av det. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 19:07Stoppning...vad har du för handskar???;)
Sköljmedel använder jag inte alls till mina träningskläder...
Stoppning...vad har du för handskar???;)
Sköljmedel använder jag inte alls till mina träningskläder...
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 22:27Billiga. Rätt bra då man ändå får kasta dem efter att ha känt på asfalten. Men jag kanske skaffar mig några med gel när jag ska cykla riktigt långt. Till VR vill jag nog ha lite bättre iaf.
Billiga. Rätt bra då man ändå får kasta dem efter att ha känt på asfalten. Men jag kanske skaffar mig några med gel när jag ska cykla riktigt långt. Till VR vill jag nog ha lite bättre iaf.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 00:18"I temperaturer under 60 dör inga snuskiga bakterier."
Om man blötlägger handskarna i sprit då?
"I temperaturer under 60 dör inga snuskiga bakterier."
Om man blötlägger handskarna i sprit då?
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 14:33<>
Det, kära åberg, är alkoholmissbruk! 😉
<>
Det, kära åberg, är alkoholmissbruk! 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 12:13Sköljmedel använder jag inte till något.
Överreklamerat och allergikänsligt och säkert inte miljövänligt heller-
agron
Sköljmedel använder jag inte till något.
Överreklamerat och allergikänsligt och säkert inte miljövänligt heller-
agron