Quote from Guest on 20 November 2011, 22:59Hejsan!
Fråga 1: Vilken typ av sko som är optimal till löpband, terräng eller asfaltsko.Fråga 2: Jag har bara terrängskor att springa med och när jag springer ute springer jag nästan bara i elljusspåret i "terrängen". Detta spår är uppbyggt på hårt pac
Hejsan!
Fråga 1: Vilken typ av sko som är optimal till löpband, terräng eller asfaltsko.
Fråga 2: Jag har bara terrängskor att springa med och när jag springer ute springer jag nästan bara i elljusspåret i "terrängen". Detta spår är uppbyggt på hårt pac
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 23:09Ett är säkert, elljusspår är inte terräng och du kan ha samma pjuck där som på asfalt. Vad springer du i för skor nu?
Ett är säkert, elljusspår är inte terräng och du kan ha samma pjuck där som på asfalt. Vad springer du i för skor nu?
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 23:15Jag har terrängskor. Med andra ord känns det som lidingöloppet skulle kunna springas med asfasltskor, det va inte ofta det var mjukt underlag.
Jag har terrängskor. Med andra ord känns det som lidingöloppet skulle kunna springas med asfasltskor, det va inte ofta det var mjukt underlag.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 23:16Någon som testat barfota eller VFF på löpband?
Någon som testat barfota eller VFF på löpband?
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 23:18Någon som testat barfota eller VFF på löpband?
Någon som testat barfota eller VFF på löpband?
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 07:19Lidingö kan springas med lätta racerskor modell asfalt. Det är vad jag skulle rekommendera.
Lidingö kan springas med lätta racerskor modell asfalt. Det är vad jag skulle rekommendera.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 08:50Det går bra att springa med VFF på löpand. Upplever kanske att jag klampar mer på löpbandet än ute med VFF
Det går bra att springa med VFF på löpand. Upplever kanske att jag klampar mer på löpbandet än ute med VFF
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 08:56Jag använder mina vff på löpbandet, de är lätta och behändiga att ha med till gymmet.
Inga problem att springa i.
Jag använder mina vff på löpbandet, de är lätta och behändiga att ha med till gymmet.
Inga problem att springa i.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 09:14Enda problemet med barfota på löpband är att vissa band blir rätt varma så risken för blåsor ökar. Jag kommer springa en hel del på löpband i vinter för att hålla fotsulorna i trim inför TEC och för att undvika den värsta norrbottniska idiotkylan.
Enda problemet med barfota på löpband är att vissa band blir rätt varma så risken för blåsor ökar. Jag kommer springa en hel del på löpband i vinter för att hålla fotsulorna i trim inför TEC och för att undvika den värsta norrbottniska idiotkylan.