Quote from Guest on 13 March 2013, 12:19Hej!
vi är fyra gymnasietjejer som anordnar ett välgörenhetslopp i Linköping
den 13 april.Start och mål: Stångebrofältet
Distans: 5km
Slinga: Runt Stångån
Anmälningsavgift: 150 krAnmälan görs på www.runforlifeuf.se
Spring för fler liv!
Hej!
vi är fyra gymnasietjejer som anordnar ett välgörenhetslopp i Linköping
den 13 april.
Start och mål: Stångebrofältet
Distans: 5km
Slinga: Runt Stångån
Anmälningsavgift: 150 kr
Anmälan görs på http://www.runforlifeuf.se
Spring för fler liv!
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 12:29Tala gärna om även här vad det gäller för välgörenhet.
Tala gärna om även här vad det gäller för välgörenhet.
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 19:30Vilket bra initiativ, heja tjejer! 🙂 Hoppas många nappar!
Vilket bra initiativ, heja tjejer! 🙂 Hoppas många nappar!
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 13:41Ling, Orkar man klicka in sig på hemsidan får man veta.. Lite får man allt jobba själv..
Ling, Orkar man klicka in sig på hemsidan får man veta.. Lite får man allt jobba själv..
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 14:11:/
Har man en dator eller uppkoppling med begränsad kapacitet så undviker man att klicka vidare i onödan.
Vill man nå ut så gör man en tydlig presentation redan från början, utan att de kunder/deltagare man vill locka till sig behöver klicka vidare. edi
:/
Har man en dator eller uppkoppling med begränsad kapacitet så undviker man att klicka vidare i onödan.
Vill man nå ut så gör man en tydlig presentation redan från början, utan att de kunder/deltagare man vill locka till sig behöver klicka vidare. edi
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 17:25SM i gnäll. Var glada över att folk gör något istället.
SM i gnäll. Var glada över att folk gör något istället.
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 17:27Jag kommer med ett gott råd.
Vem gnäller då?
Nuff!
Jag kommer med ett gott råd.
Vem gnäller då?
Nuff!
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 20:55Tycker det är bra att man kommer med tips, konstruktiv kritik ska uppmuntras!
Synd dock för mig att det detta krockar med ett annat lopp annars hade jag varit med.
Tycker det är bra att man kommer med tips, konstruktiv kritik ska uppmuntras!
Synd dock för mig att det detta krockar med ett annat lopp annars hade jag varit med.
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 22:36Mycket bra initiativ! Ett tips är att förklara förkortningen. UF = Ungt Företagande är en självklarhet för dagens gymnasieelever men inte för många av oss gamla stötar. UF är en del av undervisningen för att träna entreprenörsskap och jag är den förste at
Mycket bra initiativ! Ett tips är att förklara förkortningen. UF = Ungt Företagande är en självklarhet för dagens gymnasieelever men inte för många av oss gamla stötar. UF är en del av undervisningen för att träna entreprenörsskap och jag är den förste at
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 23:01Tack Mikael. Jag funderade just vad Unga Forskare hade för koppling till arrangemang av lopp för välgörenhet. Men det UF:et kanske var mer hett i mina något nördiga 80-talskretsar... 😉
Tack Mikael. Jag funderade just vad Unga Forskare hade för koppling till arrangemang av lopp för välgörenhet. Men det UF:et kanske var mer hett i mina något nördiga 80-talskretsar... 😉