Quote from Guest on 16 November 2011, 14:17Tänkte maila dem, men det går ju inte när man inte hittar en enda mailadress.
(Sedan finns det en del att göra gällande uppdatering av hemsidan.)
Så...hur får man kontakt med dem?
Tänkte maila dem, men det går ju inte när man inte hittar en enda mailadress.
(Sedan finns det en del att göra gällande uppdatering av hemsidan.)
Så...hur får man kontakt med dem?
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 14:27Lite oorganiserat, men visst finns det mailadresser utspridda på hemsidan;
info@ultradistans.se
statistik@ultradistans.se
bestallning@ultradistans.seDe hittade jag på under 30s.
Lite oorganiserat, men visst finns det mailadresser utspridda på hemsidan;
info@ultradistans.se
statistik@ultradistans.se
bestallning@ultradistans.se
De hittade jag på under 30s.
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 14:45Vad bra.
Jag hittar nämligen inte någonting relevant under "Kontakt".
Hmmm...
Vad bra.
Jag hittar nämligen inte någonting relevant under "Kontakt".
Hmmm...
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 14:54Info@ultradistans funkar bra. Tar ett par dgr innan man får svar,men svar kommer
Info@ultradistans funkar bra. Tar ett par dgr innan man får svar,men svar kommer
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 15:01Jag har redan skickat in datumet för SUM 2012.
Om det nu var det som du tänkte på.
Tar väl ett tag innan dom hinner uppdatera
Vi är ju inte heller så snabba på uppdatera hemsidan,
blir så när allt bygger på oavlönat frivilighetsarbete 🙂
Jag har redan skickat in datumet för SUM 2012.
Om det nu var det som du tänkte på.
Tar väl ett tag innan dom hinner uppdatera
Vi är ju inte heller så snabba på uppdatera hemsidan,
blir så när allt bygger på oavlönat frivilighetsarbete 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 15:03Vad bra.
Jag räknar med snigelpostfart på den elektroniska posten då.(t+)
Vad bra.
Jag räknar med snigelpostfart på den elektroniska posten då.(t+)
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 15:07@Jan-Erik: Så sant, men under Kontakt (på deras sida) räknar jag ju med att hitta någon e-postadress. Var ska det finnas, om inte där?
Det var inte SUM jag tänkte på...hmm, minns nu inte riktigt vad det var.
@Jan-Erik: Så sant, men under Kontakt (på deras sida) räknar jag ju med att hitta någon e-postadress. Var ska det finnas, om inte där?
Det var inte SUM jag tänkte på...hmm, minns nu inte riktigt vad det var.
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 16:27Stämmer, det var på den här sidan: http://www.ultradistans.se/index.asp?Sida=50 jag hittade info-adressen. Den - samt alla andra relevanta e-postadresser - borde i rimlighetens namn stå på kontaktsidan kan man ju tycka.
Nåväl, bara det löser sig så är de
Stämmer, det var på den här sidan: http://www.ultradistans.se/index.asp?Sida=50 jag hittade info-adressen. Den - samt alla andra relevanta e-postadresser - borde i rimlighetens namn stå på kontaktsidan kan man ju tycka.
Nåväl, bara det löser sig så är de
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 20:22Totteman - när du kommer på vilka delar på ultradistans.se som innehåller inaktuell infomration får du gärna meddela detta med ett mejl till info@ultradistans.se. Tack på förhand!
Totteman - när du kommer på vilka delar på ultradistans.se som innehåller inaktuell infomration får du gärna meddela detta med ett mejl till info@ultradistans.se. Tack på förhand!
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 20:30Visst, jag kan e-posta...
Visst, jag kan e-posta...