Quote from Guest on 2 December 2010, 16:54Har anmält mig till ultraeventet den 19-20 feb 2011.
http://ultradistans.se/
Blir spännade att höra vad herrarna har att säga!
Tror att det blir fullt...så anmäl er i tid.
Har anmält mig till ultraeventet den 19-20 feb 2011.
Blir spännade att höra vad herrarna har att säga!
Tror att det blir fullt...så anmäl er i tid.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 17:04Också anmäld - det här vill man ju inte missa 🙂
Också anmäld - det här vill man ju inte missa 🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 17:33Kul idé - hoppas att det leder till att många nya ultraentusiaster föds.
För min del går dock familjen alltid först, så två dagars häng för mitt eget höga nöjes skull går alltså bort... Dock deltar jag gärna om det arrangeras nåt liknande år 2021!
Kul idé - hoppas att det leder till att många nya ultraentusiaster föds.
För min del går dock familjen alltid först, så två dagars häng för mitt eget höga nöjes skull går alltså bort... Dock deltar jag gärna om det arrangeras nåt liknande år 2021!
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 19:08Man behöver faktiskt inte vara med alla dagar, även om jag har tänkt det.
Man behöver faktiskt inte vara med alla dagar, även om jag har tänkt det.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 21:30Kommer ö-luffen att vara sanktionerad som en ultra, eller räknas den som en träningstävling av typ Team Faktas lopp?
Kommer ö-luffen att vara sanktionerad som en ultra, eller räknas den som en träningstävling av typ Team Faktas lopp?
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 12:56jag är också anmäld!
jag är också anmäld!
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 13:13då ses vi där för nu har jag precis anmält mig jag med 🙂
då ses vi där för nu har jag precis anmält mig jag med 🙂
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 14:37Anmäld!
Anmäld!
Quote from Christer Heinbäck on 4 December 2010, 11:44Det står att man ska ange kod ultra när man bokar övernattningen men jag hittar inte vart. Har ni hittat?
Det står att man ska ange kod ultra när man bokar övernattningen men jag hittar inte vart. Har ni hittat?
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 18:32Sigvard -> Passet på söndagen är ett träningslopp, det vill säga ett socialt gemensamt långpass helt enkelt :). Inte ett sanktionerat ultralopp.
Sandra -> Du anger det när du ringer eller mailar och bokar rum på hotellet så får du rabatten.
Sigvard -> Passet på söndagen är ett träningslopp, det vill säga ett socialt gemensamt långpass helt enkelt :). Inte ett sanktionerat ultralopp.
Sandra -> Du anger det när du ringer eller mailar och bokar rum på hotellet så får du rabatten.