Quote from Guest on 16 July 2010, 13:34Planerar in en inofficiell ultraintervalltävling den 13:e november, 8x10 km med första start 06:00, därefter 09:00, 12:00 osv. Alla kan vara med oavsett plats och springa valfritt antal 10km-lopp. Enda kravet är att resultatet ska laddas upp till Funbeat/
Planerar in en inofficiell ultraintervalltävling den 13:e november, 8x10 km med första start 06:00, därefter 09:00, 12:00 osv. Alla kan vara med oavsett plats och springa valfritt antal 10km-lopp. Enda kravet är att resultatet ska laddas upp till Funbeat/
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 13:44Cool ide. Lycka till (t+)
Cool ide. Lycka till (t+)
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 15:09Är det nettotiden som gäller sedan eller? Så man hinner ta en 3-rätters mellan varven eller liknande alltså.
Är det nettotiden som gäller sedan eller? Så man hinner ta en 3-rätters mellan varven eller liknande alltså.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 16:26Saknar täblingar som jag såg i USA. Ex ett 500km lopp där man springer stafett med 4 (ultra) eller 12 deltagare. Tiden från då första sträckan påbörjas till sista avverkats är den som räknas 🙂
Tappar man lagmedlemmar under vägen får man fortsätta köra m
Saknar täblingar som jag såg i USA. Ex ett 500km lopp där man springer stafett med 4 (ultra) eller 12 deltagare. Tiden från då första sträckan påbörjas till sista avverkats är den som räknas 🙂
Tappar man lagmedlemmar under vägen får man fortsätta köra m
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 18:47Om jag deltar kör jag en bana som liknar TEC (inte riktigt men nästan) ifall någon vill hänga på i området.
Om jag deltar kör jag en bana som liknar TEC (inte riktigt men nästan) ifall någon vill hänga på i området.
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 14:49Hmmm, det var en ny variant. Tja... vem vet, kanske jag hakar på? 🙂
Hmmm, det var en ny variant. Tja... vem vet, kanske jag hakar på? 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 12:25Hm, nu blev jag lite sugen på galenskaper. Är det ok att vara med även om man inte siktar på alla intervaller? Jag är inte alls ultratränad nämligen, men tycker det skulle vara kul att testa hur många mil jag kan springa under ett dygn utan att det gör on
Hm, nu blev jag lite sugen på galenskaper. Är det ok att vara med även om man inte siktar på alla intervaller? Jag är inte alls ultratränad nämligen, men tycker det skulle vara kul att testa hur många mil jag kan springa under ett dygn utan att det gör on
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 12:47Jag älskar Kristers initiativ!
Nu har jag lite frågor om regler, tillvägagångsätt och några funderingar/förslag.
1. Måste intervallen vara exakt 10 km?
Gills motionsspår uppmärkta 10 km, funkar egen gps-mätning, kan man mäta på kartan?
Om man springer
Jag älskar Kristers initiativ!
Nu har jag lite frågor om regler, tillvägagångsätt och några funderingar/förslag.
1. Måste intervallen vara exakt 10 km?
Gills motionsspår uppmärkta 10 km, funkar egen gps-mätning, kan man mäta på kartan?
Om man springer
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 12:52Oj, nu blev det genast komplicerat.
Edit: min plan var att ha en basstation som innehåller: Dator med internet, en dusch, något bekvämt att vila på, en dusch samt mat och alla mina träningskläder. Det känns inte oöverkommligt.
Edit2: Om jag nu springer.
Oj, nu blev det genast komplicerat.
Edit: min plan var att ha en basstation som innehåller: Dator med internet, en dusch, något bekvämt att vila på, en dusch samt mat och alla mina träningskläder. Det känns inte oöverkommligt.
Edit2: Om jag nu springer.
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 12:58Ja, eller inte alls egentligen.
Starter kl 06.00, 09.00, 12.00, 15.00, 18.00, 21.00, 00.00, 03.00 för alla. 10 km löpning för alla.
Men för dem som väljer annan sträcka - varsågod! Rapportera in den.
Gör en total resultatlista med alla som deltagit d
Ja, eller inte alls egentligen.
Starter kl 06.00, 09.00, 12.00, 15.00, 18.00, 21.00, 00.00, 03.00 för alla. 10 km löpning för alla.
Men för dem som väljer annan sträcka - varsågod! Rapportera in den.
Gör en total resultatlista med alla som deltagit d