Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 08:44Äntligen får jag någon nytta av min 10.14km-runda! Jag tror förresten att jag flyttar start/mål 70 meter från ytterdörren...
Äntligen får jag någon nytta av min 10.14km-runda! Jag tror förresten att jag flyttar start/mål 70 meter från ytterdörren...
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 09:02Låter kanonbra Krister.
(t+)
Låter kanonbra Krister.
(t+)
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 11:36Perfekt!
Perfekt!
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 10:18Hej alla ultraintervallare!
Saker och ting börjar falla på plats nu.
Jogg.se hade vänligheten att kontakta mig med ett erbjudande att hjälpa till på något sätt. Det resulterade i att det har skapats en speciell sida på jogg för resultatrapportering och r
Hej alla ultraintervallare!
Saker och ting börjar falla på plats nu.
Jogg.se hade vänligheten att kontakta mig med ett erbjudande att hjälpa till på något sätt. Det resulterade i att det har skapats en speciell sida på jogg för resultatrapportering och r
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 16:15I morgon kommer det att köras ett test att rapportera in resultat, om någon vill prova så är det bara att köra. Länk till sidan finns i föregående inlägg.
I morgon kommer det att köras ett test att rapportera in resultat, om någon vill prova så är det bara att köra. Länk till sidan finns i föregående inlägg.
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 23:29Det närmar sig.
För alla som vill göra gemensam sak i Sundbyberg har jag avtalat med curlinghallen vid Sundbybergs IP att vi får vara där mellan löpningarna och värma oss och vila. Tillgång till dusch finns. Under lördagen finns en cafeteria och då pågår
Det närmar sig.
För alla som vill göra gemensam sak i Sundbyberg har jag avtalat med curlinghallen vid Sundbybergs IP att vi får vara där mellan löpningarna och värma oss och vila. Tillgång till dusch finns. Under lördagen finns en cafeteria och då pågår
Quote from Fernanda Zei on 9 November 2010, 15:19det börjar som sagt närma sig. Som trogen funbeatare så har jag aldrig reggat något på Jogg. Är det något man behöver tänka på med att ladda över fr 305an, eller duger den pluggen som funkar här där med? Kom på det att det inte är så roligt om det börjar
det börjar som sagt närma sig. Som trogen funbeatare så har jag aldrig reggat något på Jogg. Är det något man behöver tänka på med att ladda över fr 305an, eller duger den pluggen som funkar här där med? Kom på det att det inte är så roligt om det börjar
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 15:32Dan, prova med fördel redan nu att ladda upp ett pass medans det finns tid att fixa plugins och liknande.
Det ska annars räcka med den här installerad: http://www8.garmin.com/products/communicator/
Dan, prova med fördel redan nu att ladda upp ett pass medans det finns tid att fixa plugins och liknande.
Det ska annars räcka med den här installerad: http://www8.garmin.com/products/communicator/
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 15:45Edit: Dubblett
Edit: Dubblett
Quote from Fernanda Zei on 9 November 2010, 16:42Tack Krister! Det är väl lika gott att prova, tar och lägger till dagens pass så ser jag om det är några oklarheter. (t+)
Tack Krister! Det är väl lika gott att prova, tar och lägger till dagens pass så ser jag om det är några oklarheter. (t+)