Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 20:07Måste man alltså bli medlem på jogg.se för att kunna lägga upp resultaten där?
Måste man alltså bli medlem på jogg.se för att kunna lägga upp resultaten där?
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 21:11Johanna, det är bara om du vill ha ditt resultat i den officiella resultatlistan. Annars kan du gott registrera dina löpningar på de åtta skapade ultraintervalltävlingar här på FB.
Anledningen att resultaten hamnade på jogg är att de kontaktade mig och er
Johanna, det är bara om du vill ha ditt resultat i den officiella resultatlistan. Annars kan du gott registrera dina löpningar på de åtta skapade ultraintervalltävlingar här på FB.
Anledningen att resultaten hamnade på jogg är att de kontaktade mig och er
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 21:17Tävlingsmänniska som jag är så vill jag nog ha "officiella" resultat, så jag får väl registrera mig på jogg då 🙂 På funbeat registrerar jag hur som helst 🙂
Tävlingsmänniska som jag är så vill jag nog ha "officiella" resultat, så jag får väl registrera mig på jogg då 🙂 På funbeat registrerar jag hur som helst 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 22:04Jaha, jag trodde det skulle gå att registrera sig utan att man var medlem på jogg...
Jaha, jag trodde det skulle gå att registrera sig utan att man var medlem på jogg...
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 21:29Hej en marockansk kille här. jag funder kanske ska tävla med er 18.00, 21.00 .
först tävla i jämjöhalvmarathon sen ska se om jag årkar tävla igen samma dag.
Hej en marockansk kille här. jag funder kanske ska tävla med er 18.00, 21.00 .
först tävla i jämjöhalvmarathon sen ska se om jag årkar tävla igen samma dag.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 13:45Jag använde häromdagen virtuel kompis på min 305a, knappade in 10 km och körde passet. När jag sedan laddade upp det så blev det 9,99 km.
Blir jag diskad på lördag om jag har någo intervall som är 9,99.
Jag använde häromdagen virtuel kompis på min 305a, knappade in 10 km och körde passet. När jag sedan laddade upp det så blev det 9,99 km.
Blir jag diskad på lördag om jag har någo intervall som är 9,99.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 14:25Mats, kör för säkerhetsskull 10,05 eller något innan du stänger av. Jag vet inte riktigt hur importen (om du tänker tävla och använder den officiella sidan på jogg) reagerar om passet understiger 10,0 km.
Någonstans måste det sättas en gräns för hur kort
Mats, kör för säkerhetsskull 10,05 eller något innan du stänger av. Jag vet inte riktigt hur importen (om du tänker tävla och använder den officiella sidan på jogg) reagerar om passet understiger 10,0 km.
Någonstans måste det sättas en gräns för hur kort
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 21:05Nu börjar det närma sig och jag är lite nervös.
Är det rimligt att tro att jag ska klara av alla 8 intervallerna fast jag bara sprungit max 2 mil på en och samma dag tidigare?
Nu börjar det närma sig och jag är lite nervös.
Är det rimligt att tro att jag ska klara av alla 8 intervallerna fast jag bara sprungit max 2 mil på en och samma dag tidigare?
Quote from Mari Johansson on 11 November 2010, 22:57Se det positivt Jules och skjut frågeställningen framför Dig. När Du klarat av den första intervallen får Du omformulera frågan till: Är det rimligt att tro att jag ska klara av alla 7 intervallerna? Och då har ju sannolikheten ökat. När Du sedan fixar de
Se det positivt Jules och skjut frågeställningen framför Dig. När Du klarat av den första intervallen får Du omformulera frågan till: Är det rimligt att tro att jag ska klara av alla 7 intervallerna? Och då har ju sannolikheten ökat. När Du sedan fixar de
Quote from Sissel Svanøe on 12 November 2010, 12:11Eller också ställer du dig frågan; Är det rimligt att tro att jag kan springa en mil och softa ungefär två timmar?
Sen ställer du dig den frågan en gång var tredje timme och rätt som det är har du gjort just det 8 gånger. (minus sista tvåtimmarssoftandet
Eller också ställer du dig frågan; Är det rimligt att tro att jag kan springa en mil och softa ungefär två timmar?
Sen ställer du dig den frågan en gång var tredje timme och rätt som det är har du gjort just det 8 gånger. (minus sista tvåtimmarssoftandet