Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Inget härbärge i Sumpan!

Vill bara meddela att, eftersom exakt noll stycken personer har visat intresse, så kommer jag INTE att tillhandahålla tak över huvudet i Sundbybergs curlinghall vid IP.

Ännu en fråga: Eftersom jag är i en annan tidszon är det väl okej att jag startar klockan 6.00 enligt min egen klocka och inte efter svensk tid? Tänkte då mest på reglerna för starttid i tävlingsklassen.

Klappat och klart för första intervallen. Det är värt att stiga upp i svinottan för detta 🙂

Jag är imponerad (hoppas att jag blir lite inspirerad) och önskar alla lycka till!

Tack Stefan och Maria för idéer om hur man kan tänka! Nu är jag laddad för att köra igång imorgon kl 6!!

Jag sprang åtta mil i sträck i somras. I handen hade jag en banbeskrivning, uppdelad i femtiofyra etapper. Det är till stor hjälp att kunna dela upp det stora målet i små delar.

Första svåra delen i morgon blir att släpa sig ur sängen...

Jag hann inte få något svar på min fråga om starttid igår, så jag har kört på finsk tid. Har registrerat mina resultat i tävlingsklassen, men syns i resultatlistorna i motionsklassen, antagligen p.g.a. starttiden. Går det här att ändra manuellt? För jag s

Går du in på intervallernas websida så står det att den är inlagd av Niklas Karlsson och länk till hans sida http://www.jogg.se/Traning/Tdbok.aspx?anvid=2
Skickar du meddelande direkt till honom där (om han inte redan läst här, förstås) så borde han ju ri

Jag ville också tävla, men har helt och hållet misslyckats med att ladda upp Garmin-filen. Känner mig verkligen bortkommen på jogg.se eftersom jag aldrig är där, utan här på funbeat. Har nu bestämt mig för att strunta i tävlingen, men springa vidare och l

Camilla - du kan skriva in dina resultat för hand. Det är väl inte så noga ifall det kallas för "motionsklass"?