Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 12:54Alltså - min reflektion var inte menad som kritik.
Jag bara tänkte på min egen situation. Jag har försökt få tag på någon form av lokal i anslutning till lämplig bansträckning så att de som vill kan samlas där mellan sina intervaller. Däremot kan jag int
Alltså - min reflektion var inte menad som kritik.
Jag bara tänkte på min egen situation. Jag har försökt få tag på någon form av lokal i anslutning till lämplig bansträckning så att de som vill kan samlas där mellan sina intervaller. Däremot kan jag int
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 13:00http://www.comviq.se/buy.html?offeringId=comviq_surf
billig startavgift. ännu billigare om man är fler än en.
http://www.comviq.se/buy.html?offeringId=comviq_surf
billig startavgift. ännu billigare om man är fler än en.
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 13:26Krister, både jag och Christer har kommit med förslag, och vad jag ville komma fram till med min fråga var egentligen vad som menas med en resultatlista eftersom att det inte fanns några funktionärer. Om det nu är en inofficiell tävling, hur och var anslå
Krister, både jag och Christer har kommit med förslag, och vad jag ville komma fram till med min fråga var egentligen vad som menas med en resultatlista eftersom att det inte fanns några funktionärer. Om det nu är en inofficiell tävling, hur och var anslå
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 13:48Linus, ditt och Christers förslag var beroende av att någon eller några ska ta emot samtal eller SMS under 24 timmar och någon sådan finns inte som jag skrev tidigare. Eller finns det?
Det finns inget annat pris än ära och berömmelse.
Och som du skriver
Linus, ditt och Christers förslag var beroende av att någon eller några ska ta emot samtal eller SMS under 24 timmar och någon sådan finns inte som jag skrev tidigare. Eller finns det?
Det finns inget annat pris än ära och berömmelse.
Och som du skriver
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 17:32Well för att hålla diskussionen igång: 😉
I mitt senaste inlägg skrev jag ju mitt nya förslag:
"...Om det nu inte finns några funktionärer som hanterar tiderna så kan det kanske vara rimligt att deltagarna får springa först, sova och sedan regga träninge
Well för att hålla diskussionen igång: 😉
I mitt senaste inlägg skrev jag ju mitt nya förslag:
"...Om det nu inte finns några funktionärer som hanterar tiderna så kan det kanske vara rimligt att deltagarna får springa först, sova och sedan regga träninge
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 17:52"om man däremot tar det som en 8-mila intervalltur så är man tvungen att fulregga sin träning först via telefonens webbläsare/liknande och ladda upp träningsfilerna och slå ihop träningarna i efterhand."
Tänkte du vara ute i 24h varav du springer var tre
"om man däremot tar det som en 8-mila intervalltur så är man tvungen att fulregga sin träning först via telefonens webbläsare/liknande och ladda upp träningsfilerna och slå ihop träningarna i efterhand."
Tänkte du vara ute i 24h varav du springer var tre
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 18:54Alltså ungdomar. Ni pratar som om alla har uppkoppling i mobilen, trådlösa bredband i stickor och appararter att stoppa in dem i. Hade jag haft det så hade jag nog inte reflekterat alls över det där med rapportering efter varje intervall. För då hade det
Alltså ungdomar. Ni pratar som om alla har uppkoppling i mobilen, trådlösa bredband i stickor och appararter att stoppa in dem i. Hade jag haft det så hade jag nog inte reflekterat alls över det där med rapportering efter varje intervall. För då hade det
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 19:04"Tänkte du vara ute i 24h varav du springer var tredje? "
Är det inte det som liksom är tanken...?
"Tänkte du vara ute i 24h varav du springer var tredje? "
Är det inte det som liksom är tanken...?
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 19:10Lena, nu ska du inte vara sådan, du låter ju som K-G 😀 Jag upprepar gärna: Startavgiften, om man nu vill registrera men inte har tillgång till mobilt bredband än, blir 199 sek:
Jag har inte internet
Lena, nu ska du inte vara sådan, du låter ju som K-G 😀 Jag upprepar gärna: Startavgiften, om man nu vill registrera men inte har tillgång till mobilt bredband än, blir 199 sek:
Jag har inte internet
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 19:15Men man måste ju fortfarande ha någonstans att stoppa den!!
Men man måste ju fortfarande ha någonstans att stoppa den!!