Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningUltraintervaller
You need to log in to create posts and topics.

12

Måste slå ett slag för finfin underhållning. Nedan kan man följa tävlingen ultraintervaller 8 x10 km på 24 H live.

Christian Ritella började med en mil på strax under 39 min och fortsatte med nästa närmare 38. Men det är en lång väg att löpa 😀

Omkring

Stefan Lindvall har en helt annan taktik startade med 49.04 och fortsatte med 48.05. Jag gissar på 47.06 på nästa mil 🙂

riktigt kul att följa med i resultaten!

Känns som att många går ut ganska försiktigt och det kan nog löna sig i längden. Men otroligt imponerande om det går att hålla intervallerna runt 40 min som vissa börjat med.

Så trist att missa denna tävlingen...

Skönt att inte vara med, men himla kul att följa tävlingen på jogg, fejan och FB.
Heja alla!

Jag tror att det här arrangemanget kommer att bli en succé och jag hoppas att vi i fortsättningen får se en vår- och en höstupplaga. Tänk vad gott att göra en sån här grej i vårsolen istället för i novemberrusk.
Och tänk på att du kan faktiskt göra en sån

Jodå, http://www.jogg.se/ultraintervall funkar.

Vi är 40 st som har laddat upp de två första intervallerna nu, med Ritella i suverän ledning.

japp, jogg hängde sig 10 min eller så, nu funkar allt igen..

Tack Maria, jag håller verkligen tummarna för en vårupplaga så jag slipper vänta ett år... 😛 Sitter här å kryar på mig för fullt och riktigt spännande som sagt att följa resultaten.

verkligen

Alltså - jag blir återigen påmind om vilken fantastisk löpare Ritella är. Det är lätt att glömma bort det ibland. Trots att han har det svenska rekordet i 6 dagars löpning, för att bara nämna en sak.

Jonas Buud är, med all rätt, ultralöpningens omslagsp

Uppdaterar resultatsidan om och om igen och väntar otåligt på Sumpan-grabbens redovisning av 5.an..... 🙂

Nu har han redovisat. Uppe över 41 nu, minsann!

12