Quote from Guest on 9 February 2011, 13:45Fick precis ett mail från Ultraintervallgruppen på facebook med inbjudan till ett event, nu på lördag!
Har jag missat någon information om detta eller är det medvetet kort varsel som en del av utmaningen?! Som det är nu så krockar det med W-R-X Trail mar
Fick precis ett mail från Ultraintervallgruppen på facebook med inbjudan till ett event, nu på lördag!
Har jag missat någon information om detta eller är det medvetet kort varsel som en del av utmaningen?! Som det är nu så krockar det med W-R-X Trail mar
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 13:55Det sker mer saker 12 feb.
Råsta Runt 5h och Öfre All-In tex. Ingen brist på events för ultralöpare!
Det sker mer saker 12 feb.
Råsta Runt 5h och Öfre All-In tex. Ingen brist på events för ultralöpare!
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 14:16Ultraintervallerna är ett jogg.se-event vilket betyder att det kräver viss interaktivitet med den sidan. Jogg.se nämns ibland som konkurrent till Funbeat så kanske är det därför som ultraintervallerna inte annonserats här? Det skulle i så fall vara småakt
Ultraintervallerna är ett jogg.se-event vilket betyder att det kräver viss interaktivitet med den sidan. Jogg.se nämns ibland som konkurrent till Funbeat så kanske är det därför som ultraintervallerna inte annonserats här? Det skulle i så fall vara småakt
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 14:29Datumet 12/2 har varit spikat på jogg.se ganska länge nu. Datumet kom upp som ett förslag strax efter ultraintervallerna i november.
Det är väl helt enkelt så att ingen aktiv jogg-medlem har varit tillräckligt aktiv FB-medlem, undertecknad är ett typexem
Datumet 12/2 har varit spikat på jogg.se ganska länge nu. Datumet kom upp som ett förslag strax efter ultraintervallerna i november.
Det är väl helt enkelt så att ingen aktiv jogg-medlem har varit tillräckligt aktiv FB-medlem, undertecknad är ett typexem
Quote from Fernanda Zei on 9 February 2011, 21:09Jo, jag såg via facebook att det legat ute ett tag på jogg.
Jag orkar inte hålla mig uppdaterad på mer än ett forum (eller knappt det heller förresten) och sist så hade ju Krister och Lena MJ (har jag för mig) fyllt på med info här med. Trodde det räckt
Jo, jag såg via facebook att det legat ute ett tag på jogg.
Jag orkar inte hålla mig uppdaterad på mer än ett forum (eller knappt det heller förresten) och sist så hade ju Krister och Lena MJ (har jag för mig) fyllt på med info här med. Trodde det räckt
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 00:07Att jag inte engagerat mig i ultraintervallerna den här gången beror på att "mitt" Råsta runt går samma helg, och när jag gjorde en förfrågan till alla intressenter till Råsta var det ingen av dem som ville kombinera med ultraintervallerna. Annars vill ja
Att jag inte engagerat mig i ultraintervallerna den här gången beror på att "mitt" Råsta runt går samma helg, och när jag gjorde en förfrågan till alla intressenter till Råsta var det ingen av dem som ville kombinera med ultraintervallerna. Annars vill ja