Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 12:13På sätt och vis känns det lite hedrande att ultra håller på att bli normen för annat löpande. Snart kommer kanske folk in här på jobbet från sin 10 km lunchrunda och säger att de sprungit EN ultraintervall?!
På sätt och vis känns det lite hedrande att ultra håller på att bli normen för annat löpande. Snart kommer kanske folk in här på jobbet från sin 10 km lunchrunda och säger att de sprungit EN ultraintervall?!
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 12:22Gillar tanken på ultraintervaller. Men skulle gärna lägga dubbelpass på denna sträcka i så fall. Typ 2X20 km.
Fäblessen för back-to-back är dock högre och testade 30 + 20 km i helgen. Lite mesigt men dock uppfriskande.
Lycka till alla ni som ställer up
Gillar tanken på ultraintervaller. Men skulle gärna lägga dubbelpass på denna sträcka i så fall. Typ 2X20 km.
Fäblessen för back-to-back är dock högre och testade 30 + 20 km i helgen. Lite mesigt men dock uppfriskande.
Lycka till alla ni som ställer up
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 12:34@Mikael
Vilken typ av arbetsplats jobbar du på?
Hos kan jag inte se lunchpass på milen hända.
@Mikael
Vilken typ av arbetsplats jobbar du på?
Hos kan jag inte se lunchpass på milen hända.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 14:27Vi är väldigt flexibla hos oss. Vissa dagar har vi inte tid men lunch alls men ibland kan vi tillåta os ett 90 minuters lunchbreak.
Vi är väldigt flexibla hos oss. Vissa dagar har vi inte tid men lunch alls men ibland kan vi tillåta os ett 90 minuters lunchbreak.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 14:41Skriver som klant. Menade personer som kan springa en mil och sedan fortsätta att jobba.
Skriver som klant. Menade personer som kan springa en mil och sedan fortsätta att jobba.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 14:47Vad är problemet? Av löpning blir man ju pigg och kan jobba längre!
Vad är problemet? Av löpning blir man ju pigg och kan jobba längre!
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 14:59Damned right! Jag är aldrig piggare på jobbet än efter en löprunda och en dusch.
Damned right! Jag är aldrig piggare på jobbet än efter en löprunda och en dusch.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 15:23Samma här. Min chef kräver lunchlöpningar minst en gång i veckan, vilket nästan alltid händer. Och jag är klart mera allert efter dessa pass än som idag då det är vila på schemat.
Men Ultraintervaller verkar han inte gilla.;(
Nå hur går tankarna inför 4
Samma här. Min chef kräver lunchlöpningar minst en gång i veckan, vilket nästan alltid händer. Och jag är klart mera allert efter dessa pass än som idag då det är vila på schemat.
Men Ultraintervaller verkar han inte gilla.;(
Nå hur går tankarna inför 4
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 17:39Jag tränar nästan alla luncher och inget gör mig piggare på em än ett svintufft intervallpass.
Jag tränar nästan alla luncher och inget gör mig piggare på em än ett svintufft intervallpass.