Quote from Guest on 13 November 2010, 10:08Måste slå ett slag för finfin underhållning. Nedan kan man följa tävlingen ultraintervaller 8 x10 km på 24 H live.
Christian Ritella började med en mil på strax under 39 min och fortsatte med nästa närmare 38. Men det är en lång väg att löpa 😀
Omkring
Måste slå ett slag för finfin underhållning. Nedan kan man följa tävlingen ultraintervaller 8 x10 km på 24 H live.
Christian Ritella började med en mil på strax under 39 min och fortsatte med nästa närmare 38. Men det är en lång väg att löpa 😀
Omkring
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 10:18Stefan Lindvall har en helt annan taktik startade med 49.04 och fortsatte med 48.05. Jag gissar på 47.06 på nästa mil 🙂
Stefan Lindvall har en helt annan taktik startade med 49.04 och fortsatte med 48.05. Jag gissar på 47.06 på nästa mil 🙂
Quote from Fernanda Zei on 13 November 2010, 10:22riktigt kul att följa med i resultaten!
Känns som att många går ut ganska försiktigt och det kan nog löna sig i längden. Men otroligt imponerande om det går att hålla intervallerna runt 40 min som vissa börjat med.
Så trist att missa denna tävlingen...
riktigt kul att följa med i resultaten!
Känns som att många går ut ganska försiktigt och det kan nog löna sig i längden. Men otroligt imponerande om det går att hålla intervallerna runt 40 min som vissa börjat med.
Så trist att missa denna tävlingen...
Quote from Sissel Svanøe on 13 November 2010, 10:32Skönt att inte vara med, men himla kul att följa tävlingen på jogg, fejan och FB.
Heja alla!
Skönt att inte vara med, men himla kul att följa tävlingen på jogg, fejan och FB.
Heja alla!
Quote from Sissel Svanøe on 13 November 2010, 10:44Jag tror att det här arrangemanget kommer att bli en succé och jag hoppas att vi i fortsättningen får se en vår- och en höstupplaga. Tänk vad gott att göra en sån här grej i vårsolen istället för i novemberrusk.
Och tänk på att du kan faktiskt göra en sån
Jag tror att det här arrangemanget kommer att bli en succé och jag hoppas att vi i fortsättningen får se en vår- och en höstupplaga. Tänk vad gott att göra en sån här grej i vårsolen istället för i novemberrusk.
Och tänk på att du kan faktiskt göra en sån
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 10:49Jodå, http://www.jogg.se/ultraintervall funkar.
Vi är 40 st som har laddat upp de två första intervallerna nu, med Ritella i suverän ledning.
Jodå, http://www.jogg.se/ultraintervall funkar.
Vi är 40 st som har laddat upp de två första intervallerna nu, med Ritella i suverän ledning.
Quote from Fernanda Zei on 13 November 2010, 11:00japp, jogg hängde sig 10 min eller så, nu funkar allt igen..
Tack Maria, jag håller verkligen tummarna för en vårupplaga så jag slipper vänta ett år... 😛 Sitter här å kryar på mig för fullt och riktigt spännande som sagt att följa resultaten.
verkligen
japp, jogg hängde sig 10 min eller så, nu funkar allt igen..
Tack Maria, jag håller verkligen tummarna för en vårupplaga så jag slipper vänta ett år... 😛 Sitter här å kryar på mig för fullt och riktigt spännande som sagt att följa resultaten.
verkligen
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 19:03Alltså - jag blir återigen påmind om vilken fantastisk löpare Ritella är. Det är lätt att glömma bort det ibland. Trots att han har det svenska rekordet i 6 dagars löpning, för att bara nämna en sak.
Jonas Buud är, med all rätt, ultralöpningens omslagsp
Alltså - jag blir återigen påmind om vilken fantastisk löpare Ritella är. Det är lätt att glömma bort det ibland. Trots att han har det svenska rekordet i 6 dagars löpning, för att bara nämna en sak.
Jonas Buud är, med all rätt, ultralöpningens omslagsp
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 19:10Uppdaterar resultatsidan om och om igen och väntar otåligt på Sumpan-grabbens redovisning av 5.an..... 🙂
Uppdaterar resultatsidan om och om igen och väntar otåligt på Sumpan-grabbens redovisning av 5.an..... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 19:39Nu har han redovisat. Uppe över 41 nu, minsann!
Nu har han redovisat. Uppe över 41 nu, minsann!