Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningUltralöpning i Göteborg
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej alla löpare!

Jag och en annan springtokig tjej tänkte springa lite ultra den 10:e april och tänkte kolla om det finns fler som är intresserade av att hänga på?

Vi tänkte utgå från Skatås, ta bohusleden upp till Jonsered och sedan via mindre vägar t

Trevligt initiativ!

Lite långt för mig än så länge dock 🙂

Bara en tanke kring datumet. Den 10:e april är det även ett samordnat träningspass där göteborgsvarvets premiärbana från 1980 springs av ett par hundra motionärer.

Se: http://www.funbeat.se/di

Ja just det, så var det ju.. Nej det är väl kanske inte riktigt samma målgrupp, men kanske ändå dumt att ta det samma dag.. får fundera på om söndagen är bättre. Återkommer!

Lägg upp det som ett öppet träningspass och länka från denna tråd. Jag skall försöka att hänga på (och kanske hoppa av i Majorna.)

Låter som en trevlig runda, om än för långt för mig. Speciellt nu när jag dras med skadeproblem.

Jag har ingen aning om hur Bohusleden är nu, men jag sprang den vintertid förra året och då var det problem med mycket is på stigen i trakterna kring Kåsjön.

Hur den ser ut i dagsläget säger kanske inte så mycket om hur den ser ut om 3 1/2 vecka heller, möjligen att det troligen kommer vara blött 😀

Nu har jag lagt upp det som ett öppet träningspass:
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=7825247

Vi får nog helt enkelt avvakta och se hur vädret utvecklar sig, blir det för blött så planerar vi om första delen, inga problem!
Madde

Ska jag klara mig utan dig i Stockholm Madde, hur ska det gå? 🙂

Haha, sorry vännen. Vi hade svårt att planera in någon annan helg, vi tycks jobba för mycket. 🙂 Jag får finnas med dig på telefon istället! 😉

Så- på lördag är det då dags! Vi har bestämt hur banan ska gå och vi kommer att börja med Hisingen, ta oss dit via Göta älvbron, springa via Backaplan, Tuve, Skogome, bort mot Kärra, sen över Angeredsbron, ner till Gråbovägen, över Bergsjöbacken, Utby, Pa

12