Quote from Guest on 9 October 2010, 21:03Maror har jag gjort några stycken, men ännu inget ultralopp. Hur smart eller osmart är det att anmäla sig till Lidingöultran, när jag redan är anmäld till Sthlm? Lidingö ultra ligger ju två eller tre veckor före Sthlm marathon, som jag verkligen vill spri
Maror har jag gjort några stycken, men ännu inget ultralopp. Hur smart eller osmart är det att anmäla sig till Lidingöultran, när jag redan är anmäld till Sthlm? Lidingö ultra ligger ju två eller tre veckor före Sthlm marathon, som jag verkligen vill spri
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 21:13Vill du bara springa stockholmsmaran för att det är kul funkar det säkerligen - är du ute efter att sätta pers är det direkt fel. Ultralopp har en tendens att suga fartuthålligheten ur märgen.
Vill du bara springa stockholmsmaran för att det är kul funkar det säkerligen - är du ute efter att sätta pers är det direkt fel. Ultralopp har en tendens att suga fartuthålligheten ur märgen.
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 21:16Vill du prestera maximalt på båda är det helt fel. Vill du springa lugnt kan du ta Lidingö ultra som ett sista långpass innan sthlm marathon.
Vill du prestera maximalt på båda är det helt fel. Vill du springa lugnt kan du ta Lidingö ultra som ett sista långpass innan sthlm marathon.
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 23:23Välj ut det du vill satsa på och ta det lugnt på det andra loppet. Jag sprang båda i år och ville göra en bra tid på maran så jag tog ned tempot ett par snäpp på Lidingöultran.
Välj ut det du vill satsa på och ta det lugnt på det andra loppet. Jag sprang båda i år och ville göra en bra tid på maran så jag tog ned tempot ett par snäpp på Lidingöultran.