Quote from Guest on 10 October 2013, 16:48Jag vet inte var jag ska ännu men jag tänkte springa mellan 4-6 mil och håller runt 6:30 fart. Någonstans i närheten av Stockholm... (jätte strukturerad jag vet)
Någon intresserad att hänga med?
Eller har ni förslag på en runda? (jag bor söder om söde
Jag vet inte var jag ska ännu men jag tänkte springa mellan 4-6 mil och håller runt 6:30 fart. Någonstans i närheten av Stockholm... (jätte strukturerad jag vet)
Någon intresserad att hänga med?
Eller har ni förslag på en runda? (jag bor söder om söde
Quote from Funbeat user on 10 October 2013, 16:58Gärna en annan gång! Jobbar då :/
Lycka till!
Gärna en annan gång! Jobbar då :/
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 10 October 2013, 19:01Nästa söndag den 20 vill/ska jag ut men vet inte var. Så om du kan vänta eller så säger du vart det blev och man får ett tips.
Nästa söndag den 20 vill/ska jag ut men vet inte var. Så om du kan vänta eller så säger du vart det blev och man får ett tips.
Quote from Funbeat user on 10 October 2013, 19:48Den 20:e ska jag hålla en hamburgare fest vid lunchtiden så denna dag är i borta. Kanske den 19:e funkar annars? Jag kan nog tänka mig springa nu på helgen och nästa helg.
Det är nog många som inte kan nu på helgen med tänkte på att det är SUM.
Den 20:e ska jag hålla en hamburgare fest vid lunchtiden så denna dag är i borta. Kanske den 19:e funkar annars? Jag kan nog tänka mig springa nu på helgen och nästa helg.
Det är nog många som inte kan nu på helgen med tänkte på att det är SUM.
Quote from Funbeat user on 9 November 2013, 14:35Imorgon ska jag ut ett par timmar. Vill någon har sällskap på deras runda eller vill hänga på min runda, föreslagsvis Drevviken runt på f.m?
Imorgon ska jag ut ett par timmar. Vill någon har sällskap på deras runda eller vill hänga på min runda, föreslagsvis Drevviken runt på f.m?
Quote from Funbeat user on 10 November 2013, 11:39Ingen? Jag bits inte 🙂
Ingen? Jag bits inte 🙂