Quote from Guest on 14 January 2008, 12:04Kort om träningspasset
När: Söndagen den 17e Februari 2008 klockan 8.30
Var: Stockholm, T-Gullmarsplan, Inne i värmen utanför spärrarna till T-banan.
Längd: Långpass på absolut minst 35 Km (Mer troligen 45 Km)
Hastighet: Du väljer. Jag bildar en grupp som
Kort om träningspasset
När: Söndagen den 17e Februari 2008 klockan 8.30
Var: Stockholm, T-Gullmarsplan, Inne i värmen utanför spärrarna till T-banan.
Längd: Långpass på absolut minst 35 Km (Mer troligen 45 Km)
Hastighet: Du väljer. Jag bildar en grupp som
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 12:14Shit vad trevligt! (t+)
Ha det så kul!!
Shit vad trevligt! (t+)
Ha det så kul!!
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 12:18Det vore ju kul, men det är längre än något jag sprungit förut...Tror du jag ska... ?
Det vore ju kul, men det är längre än något jag sprungit förut...Tror du jag ska... ?
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 12:21Gel, vatten och pengar - ingen tvekan!
Man hoppar av om man får nog.
Fler skulle våga!
Jag blir riktigt avundsjuk.
Gel, vatten och pengar - ingen tvekan!
Man hoppar av om man får nog.
Fler skulle våga!
Jag blir riktigt avundsjuk.
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 12:22Tja, ja måste ju förbereda mig för lidingö. Det kan jag lika gärna göra på ett gemensamt pass med fler löpare, det blir säkert roligare än att stå och nöta själv på ett löpband eller hasa runt i Ursvik helt solo.
Tja, ja måste ju förbereda mig för lidingö. Det kan jag lika gärna göra på ett gemensamt pass med fler löpare, det blir säkert roligare än att stå och nöta själv på ett löpband eller hasa runt i Ursvik helt solo.
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 12:23Helt säkert!
Helt säkert!
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 12:25Fast 8:30 är så tidigt att jag fortfarande lär sova då. Vaknar väl nånstans i Farsta 🙂
Fast 8:30 är så tidigt att jag fortfarande lär sova då. Vaknar väl nånstans i Farsta 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 12:45Ja, visst blir man sugen men det är ganska långt...
Ja, visst blir man sugen men det är ganska långt...
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 12:49Fast man kan ju stiga av när man är nöjd, om man har SL-kortet med sig.
Jag tror faktiskt jag ska försöka iaf.
Fast man kan ju stiga av när man är nöjd, om man har SL-kortet med sig.
Jag tror faktiskt jag ska försöka iaf.
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 18:16Givet att jag är med!! 😀
Var med förra gången (30 dec) och det var hur kul som helst. Har aldrig sprungit längre än halvmara så förnuftiga 2 mil blev det för mig. Få se var jag landar denna gång 🙂
Givet att jag är med!! 😀
Var med förra gången (30 dec) och det var hur kul som helst. Har aldrig sprungit längre än halvmara så förnuftiga 2 mil blev det för mig. Få se var jag landar denna gång 🙂