Quote from Guest on 26 November 2012, 09:36Tredagars etapplopp med start vid Nidingens fyrstation och målgång i Stockholm. 2013 års upplaga är ett testlopp med få deltagare i liten skala.
19:e juli: 9k simning i Kattegatt + 170 km cykel Onsala-Taberg
20:e juli: 320 km cykel Taberg-Trosa
21:a ju
Tredagars etapplopp med start vid Nidingens fyrstation och målgång i Stockholm. 2013 års upplaga är ett testlopp med få deltagare i liten skala.
19:e juli: 9k simning i Kattegatt + 170 km cykel Onsala-Taberg
20:e juli: 320 km cykel Taberg-Trosa
21:a ju
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 09:46En riktig utmaning! Lite elakt med avslutningen till Tabergs topp dag ett 🙂
En riktig utmaning! Lite elakt med avslutningen till Tabergs topp dag ett 🙂
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 10:26Sådär ja.
Nu fick man tillslut en riktigt intressant triathlon utmaning i vårt land.
Får man se om man ska omplanera nästa år.
Sådär ja.
Nu fick man tillslut en riktigt intressant triathlon utmaning i vårt land.
Får man se om man ska omplanera nästa år.
Quote from ellen olsson on 26 November 2012, 21:25Anders: Taberg är ganska soft. Det hade varit kul om det gick att få med Klevaliden. Den är mindre soft. 😉
Anders: Taberg är ganska soft. Det hade varit kul om det gick att få med Klevaliden. Den är mindre soft. 😉
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 21:43Man kan inte få allt. Första dagens cykling är lite småondulerad och Taberg bara råkar ligga på lämpligt avstånd för den första stopovern. Det hade varit tjänstefel att *inte* lägga etappmålet på toppen...
Man kan inte få allt. Första dagens cykling är lite småondulerad och Taberg bara råkar ligga på lämpligt avstånd för den första stopovern. Det hade varit tjänstefel att *inte* lägga etappmålet på toppen...
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 21:49Jag hade nog velat haft lite mera löpning. 🙂
Om jag läser rätt så nästan tre dubblas simning och cyklingen men löpningen är bara dubblad. Eller är jag bara kinkig och försöker hitta ursäkter för att inte vara med.
Jag hade nog velat haft lite mera löpning. 🙂
Om jag läser rätt så nästan tre dubblas simning och cyklingen men löpningen är bara dubblad. Eller är jag bara kinkig och försöker hitta ursäkter för att inte vara med.
Quote from Elias Engqvist on 27 November 2012, 00:22Du kan ju springa några mil före starten som uppvärmning?!
Du kan ju springa några mil före starten som uppvärmning?!
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 03:34Strålande tävling. Nu är jag ingen kandidat att deltaga men jag råkar tillbringa en hel del tid i vattnen mellan Nidingen och Malö. Känns det inte lite riskabelt med vågorna?
Strålande tävling. Nu är jag ingen kandidat att deltaga men jag råkar tillbringa en hel del tid i vattnen mellan Nidingen och Malö. Känns det inte lite riskabelt med vågorna?
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 11:09Säkerheten på öppet vatten är mycket viktig. Vind, vågor och strömmar mellan Malö och Nidingen kan mycket riktigt vara besvärliga - ön Nidingen har inte fått sitt namn av en slump. Alla deltagare kommer att ha en egen följekajak och utöver det har vi ett
Säkerheten på öppet vatten är mycket viktig. Vind, vågor och strömmar mellan Malö och Nidingen kan mycket riktigt vara besvärliga - ön Nidingen har inte fått sitt namn av en slump. Alla deltagare kommer att ha en egen följekajak och utöver det har vi ett
Quote from Zsuzsi Zsédely on 28 November 2012, 15:32Om television är intressant, om så webbaserat, så har jag kontakter!
Men säg till i tid, det låter som det kan vara späckat schema!
Om television är intressant, om så webbaserat, så har jag kontakter!
Men säg till i tid, det låter som det kan vara späckat schema!