Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 16:37Ligger lite nära Kalmar som jag kör 2013.Sen är jag lite klen oxå:)
Ligger lite nära Kalmar som jag kör 2013.Sen är jag lite klen oxå:)
Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 17:18Kan det tänkas att de som inte vill köra hela kan haka på till exempel en bit av cyklingen? Eller blir det rörigt kanske.
Kan det tänkas att de som inte vill köra hela kan haka på till exempel en bit av cyklingen? Eller blir det rörigt kanske.
Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 17:50Haka på? Det är ingen klungkörning.
Haka på? Det är ingen klungkörning.
Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 19:33Nej men man kanske har möjlighet att vara med på en dag av tävlingen och inte alla dagar.
Nej men man kanske har möjlighet att vara med på en dag av tävlingen och inte alla dagar.
Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 19:35Starta varje dag och inget sammanlagt resultat?
Starta varje dag och inget sammanlagt resultat?
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 22:58Det som flindra funderar på görs väl i The Epic 5. Där hänger lokalbefolkningen på de sträcor de känner för. Men cyklingen vet jag inte.
Snart har vi hemsida uppe.
Det som flindra funderar på görs väl i The Epic 5. Där hänger lokalbefolkningen på de sträcor de känner för. Men cyklingen vet jag inte.
Snart har vi hemsida uppe.
Quote from Funbeat user on 11 February 2013, 22:23Nu, faktiskt! www.ultratri.se är adressen. Kommer att bli ett riktigt tufft och bra lopp.
Nu, faktiskt! http://www.ultratri.se är adressen. Kommer att bli ett riktigt tufft och bra lopp.
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 14:35Typiskt, min barnhelg. Men detta verkar ju helt suveränt!
Typiskt, min barnhelg. Men detta verkar ju helt suveränt!
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 23:23Är det bara det så kan vi nog fixa barnvakt serru. 🙂
Är det bara det så kan vi nog fixa barnvakt serru. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 12:58På fredag öppnar anmälan!
På fredag öppnar anmälan!