Quote from Funbeat user on 26 March 2013, 23:23Inga damer som är intresserade?
Inga tips på damer som skulle kunna vara intresserade?
Inga damer som är intresserade?
Inga tips på damer som skulle kunna vara intresserade?
Quote from Funbeat user on 27 March 2013, 05:19Jag kan lägga ut det i Heleneholms TriTeam igen om du vill. 🙂 Hur många platser är det kvar i dagsläget?
Jag kan lägga ut det i Heleneholms TriTeam igen om du vill. 🙂 Hur många platser är det kvar i dagsläget?
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 20:20Ser ut som att det blir sju deltagare till start - en tjej och sex killar. Vi har en fotograf/filmare som dokumenterar eventet- dessutom kommer alla deltagare kunna följas live med GPS-tracking via hemsidan. Inte världens största lopp - men i gengäld kan
Ser ut som att det blir sju deltagare till start - en tjej och sex killar. Vi har en fotograf/filmare som dokumenterar eventet- dessutom kommer alla deltagare kunna följas live med GPS-tracking via hemsidan. Inte världens största lopp - men i gengäld kan
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 20:45Det här måste jag göra någon gång! Men jag måste nog ge simningen några år först.
Det här måste jag göra någon gång! Men jag måste nog ge simningen några år först.
Quote from Elias Engqvist on 10 May 2013, 23:59Äh, Mattias - det klarar du redan nu! 🙂
Äh, Mattias - det klarar du redan nu! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2013, 11:40Det var snällt sagt Christer 🙂 Men det känns som om 3,8km i simbassäng står sig ganska slätt mot 9km havs-OW. Där vill jag nog få lite mer rutin först. Men nästa år kanske.
Det var snällt sagt Christer 🙂 Men det känns som om 3,8km i simbassäng står sig ganska slätt mot 9km havs-OW. Där vill jag nog få lite mer rutin först. Men nästa år kanske.
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 00:26En vecka kvar och vi håller tummarna för att den nuvarande väderprognosen får ligga fast, det ser riktigt lovande ut. Har inte tränat så mycket som jag borde men oj vad kul det ska bli när det nu äntligen blir av.
Kom ut och heja om ni råkar vara längs
En vecka kvar och vi håller tummarna för att den nuvarande väderprognosen får ligga fast, det ser riktigt lovande ut. Har inte tränat så mycket som jag borde men oj vad kul det ska bli när det nu äntligen blir av.
Kom ut och heja om ni råkar vara längs
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 12:39Vi tar lådcykeln och cyklar ut och hejar med barnen. (H)
Vi tar lådcykeln och cyklar ut och hejar med barnen. (H)
Quote from Funbeat user on 18 July 2013, 23:3615 sekundmeter på Nidingen så vi startar på kalvö och går upp vid Gårda Brygga. Tjohooo. Äntligen!
15 sekundmeter på Nidingen så vi startar på kalvö och går upp vid Gårda Brygga. Tjohooo. Äntligen!
Quote from Funbeat user on 19 July 2013, 15:40Lycka till o håll i simmössan:)
Lycka till o håll i simmössan:)