Quote from Guest on 25 January 2013, 17:59Och ja, jag dricker kaffe och upplever att det är vätskan som gör att jag blir kissnödig, inte koffeinet. Däremot är jag en sån som blir kissnödig av lätt fysiskt aktivitet som på långpass till exempel. Speciellt om det är kallt. Kör jag en hård snabbdist
Och ja, jag dricker kaffe och upplever att det är vätskan som gör att jag blir kissnödig, inte koffeinet. Däremot är jag en sån som blir kissnödig av lätt fysiskt aktivitet som på långpass till exempel. Speciellt om det är kallt. Kör jag en hård snabbdist
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 18:09Kontext, K-G. Kontext!
Kontext, K-G. Kontext!
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 18:19Men Niklas, den framgår ju tydligt i K-Gs inlägg? Han vill visa oss på vad som i hans tycke är ett helt underbart inlägg bara för att den som skrev det i original anser att 20-25km är "hård snabbdistans".
Men Niklas, den framgår ju tydligt i K-Gs inlägg? Han vill visa oss på vad som i hans tycke är ett helt underbart inlägg bara för att den som skrev det i original anser att 20-25km är "hård snabbdistans".
Quote from Jonny Persson on 25 January 2013, 18:52Jag frågade författaren till inlägget och han menar att han blir ofta kissnödig om han springer lugna långpass men inte under långa och hårda snabbdistanser. Trots att det kan vara samma sträcka.
Jag frågade författaren till inlägget och han menar att han blir ofta kissnödig om han springer lugna långpass men inte under långa och hårda snabbdistanser. Trots att det kan vara samma sträcka.
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 18:58Fungerar inte det med kateter om ni har problem?
Fungerar inte det med kateter om ni har problem?
Quote from Jonny Persson on 25 January 2013, 19:01Direktkopplad till kamelen.
Direktkopplad till kamelen.
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 13:09Försöker igen.
"Bo, ni var av ett annat virke på 70 och 80-talet.
Vi som springer nu bryr oss mer om barfotaskor, gps-klockor och att ha rätt färgkombination på träningskläderna."Ni den överlägsna majoriteten vet noll om mig. Fick en fråga i Sportspeg
Försöker igen.
"Bo, ni var av ett annat virke på 70 och 80-talet.
Vi som springer nu bryr oss mer om barfotaskor, gps-klockor och att ha rätt färgkombination på träningskläderna."
Ni den överlägsna majoriteten vet noll om mig. Fick en fråga i Sportspeg
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 13:41Jag fattar inte alls vad det här handlar om men det är kanske meningen 😉
Jag fattar inte alls vad det här handlar om men det är kanske meningen 😉
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 13:57Det går en hårfin gräns mellan galenskap och genialitet. Men det krävs att man är ett geni som jag för att se var den gränsen går.
Det går en hårfin gräns mellan galenskap och genialitet. Men det krävs att man är ett geni som jag för att se var den gränsen går.
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 14:32http://www.cykla.se/Forum/Trad.aspx?subid=31312
"Google, Oraclet i Delphi" (H)
http://www.cykla.se/Forum/Trad.aspx?subid=31312
"Google, Oraclet i Delphi" (H)