Quote from Guest on 10 February 2008, 19:05Är en sak jag funderat på ett bra tag, men aldrig vågat fråga någon.. rätt pinsamt liksom.
Men, är ifall löpare använder underkläder under sina löparshorts/tights?
Jag gör det, men känns som det vore skönare utan, men ändå rätt.. skumt, och utsatt, på et
Är en sak jag funderat på ett bra tag, men aldrig vågat fråga någon.. rätt pinsamt liksom.
Men, är ifall löpare använder underkläder under sina löparshorts/tights?
Jag gör det, men känns som det vore skönare utan, men ändå rätt.. skumt, och utsatt, på et
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 19:15Har kallingar som transporterar bort fukten.
Har kallingar som transporterar bort fukten.
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 19:19Varför har ni underkläder under funktionsbrallorna?
Varför har ni underkläder under funktionsbrallorna?
Quote from Daniel Jernebring on 10 February 2008, 19:20Jag använder både sport-BH och trosor i funktionsmaterial och det gör jättestor skillnad tycker jag!
Min kille har vanliga kallingar.... jag tycker han borde testa funktions-..!
Jag använder både sport-BH och trosor i funktionsmaterial och det gör jättestor skillnad tycker jag!
Min kille har vanliga kallingar.... jag tycker han borde testa funktions-..!
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 19:32Jag kör utan, mycket skönare. BH har jag förstås......
Jag kör utan, mycket skönare. BH har jag förstås......
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 19:39"Varför har ni underkläder under funktionsbrallorna? "
Efter som jag inte har funktionsbrallorna, kör med standard träningsbyxor.
"Varför har ni underkläder under funktionsbrallorna? "
Efter som jag inte har funktionsbrallorna, kör med standard träningsbyxor.
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 19:52När jag springer sitter paketet på plats mycket bättre med funktionskallingar. Vid cykling brukar jag inte ha underkläder. Gym = kallingar på, siming = kallingar av.
När jag springer sitter paketet på plats mycket bättre med funktionskallingar. Vid cykling brukar jag inte ha underkläder. Gym = kallingar på, siming = kallingar av.
Quote from Lars Mörrby on 10 February 2008, 19:57Har börjat använda Newlines funktionskallingar när jag springer - mycket skönare än vanliga
GeKå kallingar i bomull...På gymmet har man väl på sig de kallingar man hade när man kom dit, så sätter man på sig ett par rena efter duschen.
Har börjat använda Newlines funktionskallingar när jag springer - mycket skönare än vanliga
GeKå kallingar i bomull...
På gymmet har man väl på sig de kallingar man hade när man kom dit, så sätter man på sig ett par rena efter duschen.
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 20:20Funktionskallingar är det som gäller numera vid löpning. Mycket skönare än ett par blöta kalla bomullskallingar
Funktionskallingar är det som gäller numera vid löpning. Mycket skönare än ett par blöta kalla bomullskallingar
Quote from Elias Engqvist on 10 February 2008, 21:00Så här i vintertiden har jag funktionskallingar då jag springer ute. Annars aldrig kallingar under löparshorts eller tights och NATURLIGTVIS inte under cykelbyxor!
Så här i vintertiden har jag funktionskallingar då jag springer ute. Annars aldrig kallingar under löparshorts eller tights och NATURLIGTVIS inte under cykelbyxor!