Quote from Guest on 27 February 2014, 10:54Har sett några trådar om Mortons neurom, men det mesta rör löpning och jag skulle behöva tips vid cykling.
Jag har sedan 18 maj förra året mortons neurom (http://sv.wikipedia.org/wiki/Mortons_neurom) i vänsterfoten. Klämde foten för hårt och för länge un
Har sett några trådar om Mortons neurom, men det mesta rör löpning och jag skulle behöva tips vid cykling.
Jag har sedan 18 maj förra året mortons neurom (http://sv.wikipedia.org/wiki/Mortons_neurom) i vänsterfoten. Klämde foten för hårt och för länge un
Quote from Funbeat user on 27 February 2014, 11:04Trist Tomas!
Är du diagnostiserad med MR så du vet att det verkligen är Mortons?
Långvariga domningar och fantomsmärtor i fingrar och tår är ju inte direkt ovanligt för långloppsåkare.
När Fede körde PBP senast så tog det över ett år innan han fick tillba
Trist Tomas!
Är du diagnostiserad med MR så du vet att det verkligen är Mortons?
Långvariga domningar och fantomsmärtor i fingrar och tår är ju inte direkt ovanligt för långloppsåkare.
När Fede körde PBP senast så tog det över ett år innan han fick tillba
Quote from Funbeat user on 27 February 2014, 13:51Nej, jag har inte fått en MR för att bekräfta Mortons. Däremot har en sjukgymnast kört ultraljud över foten och tror det är Mortons. En ortoped har också känt på foten och tycker sig känna en nervknuta. Det var dock, i hans tycke, en mild variant av Morto
Nej, jag har inte fått en MR för att bekräfta Mortons. Däremot har en sjukgymnast kört ultraljud över foten och tror det är Mortons. En ortoped har också känt på foten och tycker sig känna en nervknuta. Det var dock, i hans tycke, en mild variant av Morto
Quote from Funbeat user on 28 February 2014, 08:50bont har olika modeller som alla är formbara ("bakas" i ugnen) och kan formas om hur många gånger som helst. alla är inte lika dyra som vaypor. om du tror du kan knö ner foten i storlek 45 kan du få prova mina vaypor en dag i isaberg. jag bytte till dem f
bont har olika modeller som alla är formbara ("bakas" i ugnen) och kan formas om hur många gånger som helst. alla är inte lika dyra som vaypor. om du tror du kan knö ner foten i storlek 45 kan du få prova mina vaypor en dag i isaberg. jag bytte till dem f
Quote from Funbeat user on 28 February 2014, 16:25Bont är små i storleken så du får räkna med att gå upp minst en storlek.
Precis som Jerker nämnde så finns det fler modeller än Vaypor med samma fina carbonsula och rundad tå. Vaypor går att hitta från England eller Tyskland under 2000 sek. Östra hade des
Bont är små i storleken så du får räkna med att gå upp minst en storlek.
Precis som Jerker nämnde så finns det fler modeller än Vaypor med samma fina carbonsula och rundad tå. Vaypor går att hitta från England eller Tyskland under 2000 sek. Östra hade des
Quote from Funbeat user on 7 March 2014, 11:39Prova att flytta bak klotsen så mycket det går. Standardtips som tydligen fungerar på många, inkl mig själv. Skor med riktigt styv sula är också bra.
Prova att flytta bak klotsen så mycket det går. Standardtips som tydligen fungerar på många, inkl mig själv. Skor med riktigt styv sula är också bra.
Quote from Funbeat user on 10 March 2014, 09:35Någon som har tips på bred sko för spd?
Har ett par 5 år gamla specialized med plastsula och tänkte det kanske var dags att upgradera..
Någon som har tips på bred sko för spd?
Har ett par 5 år gamla specialized med plastsula och tänkte det kanske var dags att upgradera..
Quote from Funbeat user on 15 March 2014, 17:27Jag har harft problem med Morton i snart 30 år...
Kör med fprmgjutna sulor och har hårda carbonsulor . Har inga problem när jag cyklar , värre är det när jag åker slalom, då får jag ibland ta av pjäxan och trycka ihop foten så att det knakar ordentligt,
Jag har harft problem med Morton i snart 30 år...
Kör med fprmgjutna sulor och har hårda carbonsulor . Har inga problem när jag cyklar , värre är det när jag åker slalom, då får jag ibland ta av pjäxan och trycka ihop foten så att det knakar ordentligt,
Quote from Funbeat user on 18 March 2014, 18:43Ska ner till Öster Cykel i helgen och prova skor. Tyvärr var storlek 47 den största de hade inne på lager. Håller tummarna för att det är rätt storlek. Kanske kan bli tillräckligt säker på att det är rätt skomodell iaf, även om 47 kanske är i minsta laget
Ska ner till Öster Cykel i helgen och prova skor. Tyvärr var storlek 47 den största de hade inne på lager. Håller tummarna för att det är rätt storlek. Kanske kan bli tillräckligt säker på att det är rätt skomodell iaf, även om 47 kanske är i minsta laget
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 20:59Efter fem butiker och ett tillbakaskickat webköp från wiggle har jag nu hittat en sko som kanske kan funka för min fot.
Provade bont i jönköping, men jag gillade inte alls att kolfibersulan gick upp på sidorna och höll in tårna. Det är precis det svängru
Efter fem butiker och ett tillbakaskickat webköp från wiggle har jag nu hittat en sko som kanske kan funka för min fot.
Provade bont i jönköping, men jag gillade inte alls att kolfibersulan gick upp på sidorna och höll in tårna. Det är precis det svängru