Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 21:08Har själv samma åkomma, självdiagnostiserad i och för sig. Har haft stora problem med cykelskor, och kör nu med Specialized mtbskor. Har haft problem trots det, och har nu flyttat spdfästet i skon närmare hälen för att ändra trycket på tålederna.
Jag har
Har själv samma åkomma, självdiagnostiserad i och för sig. Har haft stora problem med cykelskor, och kör nu med Specialized mtbskor. Har haft problem trots det, och har nu flyttat spdfästet i skon närmare hälen för att ändra trycket på tålederna.
Jag har
Quote from Funbeat user on 22 April 2014, 10:00Jag har haft Mortons sen barnsben (trånga fotbollskor och skridskor). Dvs nu säkert trettio år. Men eftersom det blev så stora problem med både löpning och längdskidåkning så bestämde jag mig för ett par år sen för att operera bort nervknutan. Nu är smärt
Jag har haft Mortons sen barnsben (trånga fotbollskor och skridskor). Dvs nu säkert trettio år. Men eftersom det blev så stora problem med både löpning och längdskidåkning så bestämde jag mig för ett par år sen för att operera bort nervknutan. Nu är smärt
Quote from Funbeat user on 22 April 2014, 10:49Mattias: Tack att du delar med av dina erfarenheter. Jag har tänkt köra den här säsongen och se hur foten reagerar när jag trappar upp träningen, innan jag tar beslut om att försöka få operera eller inte.
Mattias: Tack att du delar med av dina erfarenheter. Jag har tänkt köra den här säsongen och se hur foten reagerar när jag trappar upp träningen, innan jag tar beslut om att försöka få operera eller inte.